Dec 11, 2011

Perasaan yang susah difahami

Someone talk to me ;
'Nak cari yang cantik, rambut kemain ropol-ropol, seksi, boleh ... tapi cantik je la yang boleh tengok . tapi kena tahan laa . cuba tanya si %^&^^ tu, bini dia si %^%# tu . cantik memang la cantik, seksi memang la seksi, tapi hadap laa ... hari-hari, tak kena sikit, babi kau babi kau. nak ke hidup macam tuhh ?? '

Lebih kurang macam tu la bunyi cakapnya.



Ye, kadang-kadang pilihan kita, tak semegah mana pun. tapi kita suka sangat, serasi sangat dan rasa dekat sangat kat hati kita. hinggakan kadang-kadang, orang pun hentam kita. cakap orang yang kita gila-gila dan kejar-kejar sangat tu, bukannya hebat mana ... tapi orang tu tahu ke apa yang kita rasa, macam mana feel kita bila dengan dia, dan bahagianya kita bila ada dia dalam hidup kita ?

Orang boleh cakap macam - macam, tapi orang takkan faham apa yang kita rasa. kalau dia dalam situasi yang sama, barulah dia akan berhenti bercakap . kan ?


#ohh ye, semalam adik kite dah selamat melahirkan baby boy yang sihat, seberat 3.2 kg. sape yang teka gegel tu, harap maap lah ye. takde adiah, sebab salah haha .

#sangat hepi sebab kat rumah dah ada budak . pes time jadi makcik . and he will call me mak kecik ;))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)