Jun 9, 2011

Rewang

kalau kat terengganu, takde istilah rewang tu pun. ahh aku konon-konon terpengaruh dengan kumpulan sepah, nak jugak ada 'rewang-rewang' masa kenduri tu, macam dalam persembahan dorang minggu-minggu lepas... yang laki dia bukan kerja pilot tapi jaga toilet :P pastu sakit kencing berdiri sambil berlari. haha. waterpark lah.. :P


esok kenduri zilah. kawan masa aku kecik-kecik. tapi since kiteorang dah masuk sekolah menengah dan dia tinggal ngan atok kat kedah pastu jadi askar sekarang, aku tak pernah-pernah tengok dia dah. means, dah 13tahun tak jumpa lah kan? agak-agak dia makin putih ke itam? aku, konfemlah makin putih. eh bukan putih, cerah sikit haha :S



tapi tadi masa pergi rumah (ala-ala gadis kampung ler...datang nak kupas-kupas bawang sampai meleleh-leleh air mata. hukhuk), zilah dah pergi masjid nak akad nikah. so hold lagilah. tak jumpa lagi lah.... so, esok jugaklah jumpa masa majlis... dan aku pun takde bawang dah nak kupas, duduk releks-releks macam orang kaya. haha. macam nihh


aku ngan alisya... macam aku ngan adik aku ler beza catnya :P

ohh ye tadi siap car boot sale kat pasar malam. itulah gunanya bonet besar. akhirnya... berjaya jugak aku nak mempergunakan FL itu dengan sebenar-benarnya. nanti aku update ye.

1 comment:

Sheherazade said...

tolong pe tu?hak2 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)