May 14, 2011

kucing kecik yang comellll. gigit boleh?

tengah duk syok-syok buat kerja, ehh tiba-tiba mata terpandang kat satu benda comel, bergerak dan memang ohsem okehhh. apa kebendanya tu? awak tahu apa? hu, anak kucing lerrrr... olohhh, comelllnyerrrr. rasa nak cubit-cubit jek.


kite ambik, kite rasa nak letak dalam poket buat balik. tapi kita tahu, menangis abang azrul ni karang... ngigau malam ni kalau tak jumpa anak-anak dia semua ni :P


kucing-kucing abang azrul sangat banyak. dan yang kecik dua ekor yang baru ni anak yeummm. eh awak tahu, abang azrul (via myelly), keluarkan produk minyak wangi, dan nama yeumm menjadi salah satu nama perfume tuhh. see, sayang tak sayang kat kucing ha?


lagipun yeumm tu lain dari yang lain. ada bulu mata... mata stim. lepas tu pandai datang panjat-panjat orang dan cium orang. selagi tak bagi muka kan, atau rendahkan muka untuk dia cium kan, dia takkan lari. pandang jek kita....haha, memang terbaik dari ladang ahhh.


ha, inilah anak si yeumm. tiba-tiba datang panjat kite dan baik punya terus tidur atas sila kite. eh, kucing pun tahu mana manusia penyayang atau tak tau? :) kite rasa lesap gak kucing ni hari ni, selamat masuk beg kite balik KL.... hu :P




yang best tu, sekor dah tengok sekor tidur sedap-sedap. tak puas hati langsung datang parking sekali. haihh, awak ada nampak situ tulis tempat untuk tidur ke kucing?



notakaki:
kat tanjung malim, rumah kak elly, menyiapkan website yang dah lama terbengkalai....hu. nanti kita promote myelly... macam mall lah, korang boleh beli macam-macma kat situ T___T

3 comments:

AiDa AzRyN said...

hehe.. kucing tu tidur nyenyak je. :P

Anonymous said...

biasale...kucing mmg suka port2 kat manusia...manusia pun kadang2 suka jgk port kat manusia lain kan...

Peri PiA said...

tomei2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)