Nov 20, 2010

tak makan dasyat, kalau makan pun dasyat

hakhak. itulah aku. kalau tak tidur, memang dasyat, kalau dah tidur pulak, pun dasyat jugak. means, aku boleh tak tidur malam ni, sampai esok petang malam karang pulak baru tidur. tapi... tapi bila dah tidur, mungkin tengahari esok pulak bangun kalau tak ada kerja lah.


tapi pattern tidur pulak boleh sambung-sambung. means, kalau orang kejut suruh pergi sembahyang, boleh bangun. then, sambung tidur. lepas tu kalau ada yang kejut, bunyik telefon ke, boleh bangun cakap-cakap, lepas tu boleh sambung lagi tidur, atau bangun mandi, siap lawa-lawa, lepas tu sambung tidur lagi. hakhak. itu masa zaman study dulu lah, sebab masa kadang-kadang banyak. tapi sekarang, tidur lah pukul berapa pun, mungkin pukul 6 pagi ke, tapi kena bangun jugak ikut time dia. siang pulak, memang tak ada masa lah nk tidur bagai ni.


sama jugak kalau makan. kalau tak makan dasyat, kalau makan pun dasyat. bila tak makan je, zero. tak makan nasik langsung. tapi bila dah start makan, beratur menu aku. contoh tdi dah bantai sepinggan nasik, lepas tu pergi makan dadih lagi sebekas, lepas tu pergi beli pulak burger dagung double special pulak tuhh. tengok, harimau pun tak macam aku ye dak?


mak aku kata tak apa, bukan selalu, sekali sekali, tapi aku rasa mungkin sebab hari tu ramai cakap yang aku ni tak gemuk. (eceh. agak lah kan), tu rasa selesa je. selalu, mulut asyik sebut D.I.E.T diet, diet sampai berbuih dan naik jemu dah dengar perkataan tu.


actually, masa sebelum balik kampung untuk raya haji tu, plan nak diet, tapi bile fikir, raya ni setahun sekali ye dak, takkan lah nak ikat perut. karang terasa hati tuan rumah kalau tak jamah makanan dia hidang sedap-sedap ye dap? walaupun raya haji tahun ni agak disaster, sebab sakit gigi dan mulut ada ulser, (boleh bayang tak, sakit tak sakitnya rasa). nak gigit daging pun payah, tapi aku bedal je...


meskipun encik M dah gelak-gelak sebab fikir, mesti dah kurus cik ya sebab tak dapat makan (he, aku tipu dia, aku bagitahu setiap kali dia tanya, dah makan dah ke, aku cakap, tak, sakit gigi, sakit mulut... dia pun jawab, kesian cik ya, mesti kurus tak dapat makan...)hakhak, padan muka kena tipu hidup-hidup. padahal,  aku sedang melantak dengan rakusnya...=P


dasyat kan, dasyat kan? cepat cakap dasyat, karang aku nangis (T,T)


weh, ini comel tak?


kalau nak, dapatkan si  Soffya's handmade ACCESSORIES!
form di sini


pesan tahibulan:
mari kita berdiet sama-sama, nak? ada tips?

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nak satu..
nak pree...
hehehe..
joking yong....

ordinary89art said...

makan je smntra masih boleh makan! huhu

Sheherazade said...

syg,dying to c u
dah ade di kl ek?wuu
nti kite jumpe tak mo diet eh
hak2 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)