Oct 1, 2010

lawan, kasi pecah. test market lagi?

biasalah, si sengal suka mengapi-apikan si mangkuk, tetapi alih-alih dia juga yang kena, sebab si mangkuk takkan mahu kalah cepat. jadi, kalau nak faham, lebih afdal kalau baca perbualan begini dari si sengal dan si mangkuk dalam episod lalu...


dan ini, perbualan terkini, panas lagi ha, terbaik dari ladang!

si mangkuk:tadi gi mana, pasar malam?
si sengal:tak adalah, kuar makanlah...

si mangkuk:seorang?
si sengal:eh dengan boyfriendlah. takkan sorang pulak, hilang akal apa?


si mangkuk:ohh ye ke...
si sengal:aah.


si mangkuk:saya pun sama tadi... gi makan dengan girlfren gak.
si sengal:(dah mula dah...nak lawan juga) ek?


si mangkuk:ahh. makan dengan perempuan baru selera, makan sorang tak selera lah.
si sengal:(benci, menyampah. memang tak nak alah)blueeekk.


selalu si sengal berlagak tak nak kalah juga, tapi macam mana pun lawan-lawan pun, akhirnya gelak puas hati juga si mangkuk, sebab memang dia juga yang menang... benci ohh. kecuali, kalau cakap macam ni, yang betul-betul test market punya...


si sengal: lepas raya ada orang nak masuk meminang saya.
si mangkuk: eh, ye ke, sape?


berlakulah bual bicara seterusnya. hakhakhak, baru tahu takut... ye, dia tahu status aku bagaimana, dan aku menyedari. kalau kamu mahu aku, memang peluang selalu ada, tetapi jika kamu berlambat-lambat, boleh jalan? kahkahkah :P

pssst...tapi kamu bagi aku, istimewa =,=


yang best pengomen dalam entry lalu pun, komen best.... bikin aku lagi mahu gelak.


diana :hehe..masing2 x nak ngalah ye?
same je perangai dua2 kan?haha..
Mat_Deris :Dua2 pun sama...^_^
fndrocka :ini macam perbualan malam jumaat..pstt..pstt

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ :keras kepala...;)
ni teman jawab ye..

soffya cik bulan

diana, dia yang tak nak mengalah... selalu nak menang.benci ^,^ kita tak nak mengalah, tapi tetap kalah...hu
mat deris, kalau sama, yang mana satu jantan, yang mana satu betinanya..?hakhak
fndrocka, ohh ada beza perbualan malam jumaat dan malam bukan jumaat ye?
ceroi, encik M cakap eh kau jangan nak keras kepala sangat. kau belum tahu kepala aku ni lagi keras. (sambil ketuk kepala dia) hakhak.gelak.
tanya tahibulan?
kali ni apa pula komennya ya kawan-kawan?

nanti nak tulis pasal nikah kahwin lagi, sebab ramai yang suka... trafik naik je walau itu je entry semalam..hakhak gatai na...

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

keras mcm batu..
:)

Peri PiA said...

ku?tak ade?huhu

haha En M kena ajar!!kasi pecah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)