Oct 1, 2010

konvokesyen, posting | sukacita. alhamdulillah ;)

[segmen:satu hari satu produk]


konvokesyen ke-12 sidang kedua, 2010

baiklah, hari tu dah cakap pasal konvo yang bakal tiba 13hb ini kan. ohh semua sudah dipersiapkan, cuma borang soal selidik saja yang baru dijawab tadi sebab tidak tahu. ahh, memang selalu begitu. kalaau flight, flight yang terakhir. kalau train, train yang terakhir. itulah pia, itulah mila.

hakhak :D

lagi... yang perlu difikirkan, baju nak pakai nanti. adeh, satu juga ni. ada sesiapa nak taja? cepatlah angkat tangan. redzwan razwill, butik fareeda tak nak taja ke? hakhak. sila jangan bermimpi soffya atau teruskan saja bermimpi untuk permainan tidur yang indah. ahh, nantilah cari semua tu...;) tapi kan, tadi dah gelak-gelak tengok video pasal jubah konvo ni... kuikuikui.



keputusan temu duga untuk penempatan guru GST (guru sandaran terlatih) 


ha, bagi sesiapa yang berkenaan yang belum chek, sila chek sekarang. alhamdulillah, lepas hari tu kelam-kabut konon keputusan dah keluar, tak sabar-sabar nak chek, tapi tak dapat-dapat chek, maka hari ni keputusan kelaur juga dan nasib baik, sukacita.



NAMA
:
SAFIAHAFSAH BINTI SHAHARUDDIN
NO. K/P
:

KEPUTUSAN
:
BERJAYA
PENGURUSAN PENEMPATAN
:
UNIT MENENGAH, BAHAGIAN PENGURUSAN SEKOLAH HARIAN
TEMPOH SAH SEHINGGA
:
31 DISEMBER 2010
MAKLUMAN: URUSAN PENEMPATAN ADALAH TERTAKLUK KEPADA KEPERLUAN PERKHIDMATAN, KEKOSONGAN JAWATAN DAN OPSYEN.

sama juga dengan dua lagi kawan baik, dua-dua berjaya. alhamdulillah. cuma penempatannya tak tahu lagi di mana, jadi kena tunggu surat tawaran tiba di depan rumah. aduhai... cepatlah tiba surat cinta dari kementerian pendidikan!

selangor!
perak!

mana-mana pun aku harap berdekatan dengan Kuala Lumpur, itu saja. banyak sebabnya dan peluang yang aku fikirkan. jadi, harap sangat bukan Sabah sarawak (SS) ye. ohh ye, dengar kata yang dapat SS dah dapat surat tawaran pun... jadi, aku tak dapat, maknanya tak lah kan pergi sana? harap sangat tak... =,=



pesan tahibulan:
sabar menanti..~

8 comments:

Peri PiA said...

Alhamdulillah.......

InsyAllah,xperlu fly ..Amin

.::WaNiE::. said...

weeee congrats awal2 hikhik

CahayaAzureen said...

Ceh cikgu , dah rindu kat kiteorang la tu sampai nak kat KL :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

alhamdulillah..
:)

arianna alhaddad said...

hopefully dapat posting dekat2 je kan yang..

Dakwat Basah! said...

tahniah..

SoFie NuR said...

CONGRATULATIONS!!
suka sangat bila tengok kawan2 sume dah grad...
n all the best untuk keje nanti!!

- F i D - said...

tahniah for ur graduation..dan tahniah gak berjaya utk guru sandaran..ngajar elok2..bukan duk bersandar je :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)