Sep 23, 2010

semakan keputusan GST 2010 | huhh, berdebar gila!

dah lah line dia main-main. tak boleh masuk langsung. masukkan no kad pengenalan saja jadi macam ni... wahh, cuak gila. eii, tiba saja rasa mahu gigit-giti ladtop ni. kawan-kawan yang lain pun sama. masing-masing dha nak mengamuk.ha... sabar yop, sabar.



kawan-kawan, yang bertemuduga bulan 8 hari tu, kalau nak chek boleh chek di sini okeh (klik saja). sama-samalah kita berdebar-debar secara berjemaah menunggu keputusan keluar, okeh?


banyak gila persoalan dalam kepala otak ni...

  • sukacita ke dukacita? dua perkataan ni... amboi konotasi sungguh! pernah hari tu... masa chek untuk konvokesyen kan... sebab tak sabar-sabar kan... tak sedar silap masuk password. lepas tu kan, dia keluar macam ni...
dukacita???
aduhh...maka berdukacitalah hamba masa tu..


ish, kalau kau jadi aku kan... gamaknya apa perasaan masa tu? aihh, kenapakah? ujian apakah ini? sedangkan result kira bagus jugalah... tapi kenapa? ni nak kena marah ni kerani fakulti. kenapa mendukacitakan aku? siap kau, pagi-pagi esok aku telefon pejabat, tanya! eceh... macam itu lah perasaan masa tu kan.  


dalam kepala membebel. ni kalau kerani fakulti silap... eh tapi fikir pula, kenapa kerani fakulti, kenapa tak kerani bahgian akademik? ahh, mana-mana sajalah. esok kenalah ni kan... (rasa tak tenang hati. lepas tu bertenang, bertenang. biar papa pegang...) lepas tu, cuba masukkan lagi dan lagi. 


haa... kelusr balik macam ni...baru tak nak menangis. hakhak.
tahniah!!!
eh tapi bukan sukacita?
(malu..... nasib tak ada sesiapa tahu masa tu. hakhak)


esoknya pula. mila yang nak chek pun sama juga... cepat-cepat saja kawan tu telefon aku. eh yang kenapa aku dukacita ni eh? hakhak... tak, tak... silap masuk apa-apa tu. cuba buat balik. memang berjaya, aku kan dah chek semalam.

he...pangalaman, kan?
;)


  • dan, kalaulah sukacita kan... kat mana pula postingnya? tapi... tak apalah...mana-mana pun yang penting dapat. itu kan matlamat. 


sekarang... berdebar-debar sangat ni.ndalam kumpulan manakah aku nanti, dalam kumpulan yang menangis/bergembira? hu... tapi segala-galanya, aku terima. sebab setiap kurniaan tuhan pati ada rahmatnya, sama ada suka ataupun duka, ye tak? yang penting, kita telah berusaha untuk ke tahap ini.. ye tak?


pesan tahibulan:
doakan yang terbaik buat hamba...

12 comments:

Peri PiA said...

tahniah sayang!!!!

MOFASAD said...

member gua dapat kat kg je.... hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sentiasa doakan terbaek buat yong...
ameen..

Liza said...

semoga berjaya menempatkan diri di negeri orang...

Kie-yu said...

gdlux dear :D
kie-yu tggu berita happy dari kamu~!

soffya cik bulan said...

peri pia,
blm dpt keputusan dear...;)

soffya cik bulan said...

peri pia,
blm dpt keputusan dear...;)

soffya cik bulan said...

mofasad,
ohh bgus lah tu..

soffya cik bulan said...

ceroi,
thnks yop...

soffya cik bulan said...

liza,
thnks ye..;)

soffya cik bulan said...

kie-yu,
sabar ye kie-yu..sabar ye...
he..;)

Peri PiA said...

tahniah hok lulus tu cik bule weh,hak2 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)