Jul 21, 2010

tak seronok

seronok tak kalau kena marah? tak seronok kan? kalau tanya soalan ni kat budak kecil umur 5 tahun pun dia akan jawab yang sama, kan?


apatah lagi orang tua macam aku, yang sensitif, almaklumlah, dah tua... sensitif nya lain macam...kan?


(hakhak, banyaklah kau punya tua soffya...)


awak,
tolonglah jangan marah saya...waima membebel sekalipun. saya sedih, awak memang tak marah kuat-kuat, tapi awak suka hentam. kasi kepala saya pusing. macam ni....

dah, berair lagi mata...mungkin bawa ke subuh...mungkin bawa ke pagi...


saya tahu, salah saya kerana terlalu mempercayai KAWAN hingga mengheret awak sama tapi... jangan hentam saya boleh?



Notabulan:
ciskek, sakit hati aku tak hilang lagi....sedih betambah-tambah... sudah jatuh ditimpa tangga gamaknya...

10 comments:

naz said...

salah tetap salah. hentam balas dendam haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

plaster itu hati k...
;)

hiro said...

iiiiiii;;p

diraja22 said...

sabar.. je la..
sesungguhnya orang yg sabar itu dikasihi nabi..

Peri PiA said...

sayang,kenapa ni??mesti bgtau

ku lagi x suke kena marah :(

soffya cik bulan said...

naz,
huhhh kejam :P

soffya cik bulan said...

ceroi,
tlg plaster :P

soffya cik bulan said...

hiro,
IIIII :P

soffya cik bulan said...

diraja,
iyer tenx :)

soffya cik bulan said...

peri pia,
urmmmmmm pjg citer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)