Jul 3, 2010

rekod pecah rekod. hakhak (gelak perasan)

 [jadual entry aku beratur nak keluar]


tengok gambar ni dan nilaikan sendiri. kalau kau lagi hebat, tolong lah cakap aku hebat sikit dari kau eh, hakhak. dari pukul 2:30 a.m hingga pukul 6:30 a.m (tidak termasuk rutin harian lain seperti kencing dan sembahyang. entry ini ditulis jam 6:38.am), aku berjaya buat 9 entry (termasuk ini, 10). ngee...



sebab esok aku nak settlekan kerja aku. dah tak banyak masa dah, kata boss. jadi, aku perlu lakukan ini... hanya perlu blogwalking saja, sambil buat kerja dan tak perlu fikir pasal post. begitu juga untuk hari seterusnya...sekurang-kurangnya aku dah punya bekalan, kan?



okay, aku nak tidur sekejap. kejap lagi bangun sambung kerja... emm, bagaimana buat 9 entry dalam 4 jam? entah, aku pun tahu..tbilaapi tunggu entry aku tentang usaha. ye, kerana bila ada kemahuan, pasti adanya jalan..insyaAllah :)



cik bulan:
hatiku riang gembira. kenapa riang? tunggu entry seterusnya eh...:)

6 comments:

diriku said...

he2..byknya..so, bila nk post 2?

.::WaNiE::. said...

rajinnnyeeeee

ardinihumaira said...

wow banyaknya! dni paling banyak schedulekan pun dalam 5 entry.. hehe.. ;p

Sheherazade said...

hak3 :P,bersepAi rekod :P
pasti kan xhilang,repost jenuh akak nak catch up

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan rajin la wanie....
sgt rajin...
;)

Wonderful Life with Mary Kay said...

giler banyak entry!!! tabik spring lah!!!! sofia, ko mmg sgt2 rajin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)