Jul 3, 2010

eh jururawat, Brazil tersungkur 2-1! Belanda, teruskan berjuang!

pura-pura terkejut, sebab sakit... sakit sangat.. sampai rasa nak gigit-gigit jururawat. pernah tak rasa sakit sangat sampai nak lempang-lempang jururawat dan kalau boleh, smack down jururawat.. atau komang-komang pun, picit-picit jururawat tu... pernah kan?



kasihan jururawat... tu lah siapa suruh buat perangai. dah namanya sakit, nak juga 'naik' kan? apalah nasib kamu si jururawat.. dan nasib aku bila kamu meroyan 'naik' macam ni...



eh, cik jururawat, sakitlah.. boleh blah tak? aku bagi masa sampai esok pagi saja, kalau kau ada lagi, aku terminate kau pakai cara paling kejam. nak?



terminat macam ni, mahu cik jururawat, eh jerawat?



dalam sakit-sakit, lagi sakit bila terdengar jeritan bengang penyokong setia Brazil di ruang tamu, terus aku pecahkan saja jerawat nan satu, tepi bibir (aku syak jerawat ni naik sebab aku asyik nak tahu pasal bola lah....hakhak). sakit wehh....



Jadi bukan sebab jerawat aku Brazil dapat kad merah saat-saat genting tu... tapi jerawat aku yang pecah apabila Brazil kalah 2-1... selamat pulang Brazil ke pangkuan negaramu... maafkan aku sebab lupa nak bagi semangat waja padamu tadi...(melalut, kelaut.he) dan belanda, teruskan berjuang! kalau menang world cup 2010 FIFA ni, kita bahagi dua ye hadiah ye abang robben, nak?




cik bulan;

maaf ye..entry kelaut ini ditulis jam 2;00 a.m...... ni ada lah ni yang cari sex jururawat dapat blog aku ni karang. menyampah!

emm, dulu aku sokong brazil, sebab ronaldinho. gigi kamu sweet lah! (malu)

3 comments:

Amy Abdul Rahman said...

ada ek jerawat naik sebab nak tahu pasal b0la ?Teheeee

Sheherazade said...

hak3,lalala bukan pasukan peberet ku

jerewat?xsuke :(

kamu kerja keras utk n3 bola,bravo2

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

gg ronaldinho satu dalam sejuta...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)