Jul 26, 2010

mimpi indah malam ini. mengada-ngada IV

saya harap, saya bermimpi indah-indah malam ini dan esoknya mimpi itu termakbul...mimpi apa yang saya harap? mimpi lulus dengan cemerlang dalam ujian undang-undang jalan raya esok dengan mendapat markah penuh, 50/50.hakhak


sebab ada yang berjanji dengan saya, yang kalau dapat markah sekian-sekian akan dapat hadiah tapi saya ni jenis yang semangat juang tinggi, nak score yang paling tinggi, sebab orang cakap, impian biar setinggi langit, kan...baru lah usaha keras nak capai, kan...??


buat encik M, jangan tak doakan saya dapat 50/50 even ada duit yang bakal melayang nanti kerana membeli hadiah.jangan okay. tak aci. sangat tak aci.tolong jangan sabotaj saya.walaupun kamu cakap, saya bukan budak sekolah, tapi ini kan sekolah memandu...sekolah juga kan?


maka, saya budak sekolah. eh kawan, motivasi ektrinsik tu sangat penting okay, untuk orang materialistik macam saya.hakhak. just joking :P apapun, tolong doakan saya lulus dengan cemrlang..itu saja kawan..:)


Notabulan:
sebab entry baik, saya nak cakap baik-baik..pakai 'saya' kan baik...? he:] semoga ramai yang mendoakan saya..sebab doa sahabat itu lebih berkat daripada doa sendiri....kan?

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

doakan pada semua sahabat...
yg baek2..
;)

Anna Boleyn said...

good luck yerrr :)

best tu kalau dapat full marks. dapat hadiah. hehe


p/s: salam kenal. 1st tym komen di sini. jemput datang blog HLN balik kay. :)

.::WaNiE::. said...

good luck sygggggg

ardinihumaira said...

buleh tak dni nak hadiah juga...


hikssss lariksssssssssss

Sheherazade said...

Amin,InsyAllah..bagaimana??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)