Jul 16, 2010

kalau saya mati, macam mana? Mengada-ngada II

Ini sambungan entry mengada-mengada I


M: Ish, tak boleh marah lah lepas ni. marah je menangis... karang sakit dada lagi...
S: aah, tak boleh kena marah... nanti saya sakit dada lagi. ha, jangan marah saya, kalau saya sakit, saya mati macam mana?


M: saya nangis jelah...
S: ye ke menangis je? mesti cari lain cepat-cepat tak?


M: aah, menagis jelah... tapi menangis selalu lah. sampai buta mata, macam si kassim selamat tu...buta mata. ala kassim, kassim... ampunkan mak kassim....
S: (gelak dan dia pun gelak.cess)


benci, baru nak bikin drama sedih dan menyayat hati, tapi tak bolehlah... encik M ni selalu nak jadi P. Ramlee... Jadi P.Ramlee dalam ibu mertuaku tak apa bang, jangan jadi P.Ramlee dalam madu tiga, aku pelakung kau nanti.


ala, lelaki... kalau kita mati kan, jam tu juga cari lain, tak? contoh terdekat, bekas PM kita...kan, kan? setianya lelaki tak sama macam setianya perempuan... perempuan, laki mati macam dia yang mati, tapi lelaki, kubur masih merah lagi, fuhh, cepat je fikir perempuan, perempuan, perempuan...kan?


hakhak. mesti ramai yang bengang dengan entry 'bias' ni.hu...jangan marah anon, ye...



Notabulan:
Rindu juga pada mangkuk tingkat ni...jauh di mata je, tapi dekat di hati, kan? eh, encik mangkuk, rindu aku tak? mesti dia jawab, aah, DURIN. benci.

6 comments:

sarah shafie said...

hehe..prnh jgk wt dialog2 cmni..kiang2..

sugar2 kapas strawberry said...

hihihi..

seronok bc n3 ni ;)

daisy said...

sedangkan bini tak mati dah cari lain,lagikan yang dah mati...

cik arnab said...

dah lm xdgr citer psl en.m.. akak.. kawin2 jela..hehe..dah kawin xyah wat bisnes lg..kiki..adik tgk bisnes berkembang maju tu.. mantoppp

Mr. J pengeRindu said...

seram sejuk..


"rindu + info + cinta = pengeRindu ? "

Peri PiA said...

NGE~,TAK TERLAWAN KAN kamu?hak3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)