May 3, 2010

paul smith | RM10.ini bukan sesi jual-beli


 t-shirt paul smith.hitam tapi bukan begini rasanya.penghargaan gambar:google)



cikgu : eh, kenapa kamu pakai macam ni?
nazmin A : pakai macam mana cikgu.....baju PJ ni...(konon-konon baut muka pelik tak bersalah)




cikgu : kenapa cikgu nampak macam ganas je....pelik je...
nazmin A : apanya cikgu...ha, ni dia ni pun pakai baju PJ (tunjuk kawan sebelah.si Ikram.)
Ikram : ha, ye cikgu...ye.baju PJ cikgu...




cikgu : (tengok Ikram.ha, betul lah...lain) ohh..patut lah.dia pakai baju sukan sekolah.kamu, kenapa pakai baju macam ni?
nazmin A : ala...apanya cikgu..bolehlah...




cikgu : mana boleh...kan kena pakai baju sukan sekolah...dahlah hitam, kecil pula tu.tengok, baju apa ni?emm...paul smith. (cikgu sengih.budak pula tersengih-sengih.hehh)




cikgu:hehh, ni mesti paul smith 10 hengget...
nazmin A : he...(sengih) ha cikgu mesti banyak baju macam ni, sebab tu cikgu tahu...



cikgu:(kureng asam.cepat, cover-cover)aah...uptown, uptown.kan, kan...
nazmin A : betul, betul...



ngeh, ngeh ngeh...hempehh...:D.itu kelas relief jarang-jarang je.tapi agak rapat...sebab mereka ingat kasut putih saya...haha.ingat juga safiasah, salfah savia.safia safah tu pun kerja kelas mereka lah...haha.tapi tak apalah, macam saya cakap, nasib baik salfah savia, bukan sampah sarap dah lah.masa masa kejadian-kejadian dalam entry ini, saya masih belum hafal nama-nama mereka seperti sekarang...



p/s: tinggal lagi dua minggu.saya tahu saya bakal rindu akan mereka semua.terutamanya kelas 1 Cekap dan 1 Amal...:)

p/s/s: pernah ada, antara kita...rasa cinta, kini tinggal kenangan...cinta kamu, pelajar-pelajarku...:)

10 comments:

malyna said...

haha. cumel gila budak2 ni. :DD

sugar2 kapas strawberry said...

nakal tul ank2 murid cikgu kn??
hihihi..sonok la plk..ni yg buat sy nk jd cikgu nih

ain fathihah said...

macam2 paten tshirt sekarang ni...adoii.

penaberkala said...

nape dh tak nak ngajar?

CahayaAzureen said...

Huhu . Sedih arr bace bhg P/S cikgu tuh .

soffya cik bulan said...

malyna,
mmg cumel...:)

soffya cik bulan said...

strawberry,
sila jadi cikgu ok.seronok!

soffya cik bulan said...

ain fathihah,
itulah pasal...

thnks ye...malyna dan ain, fisrt time drop here kan...thanks juga komen entry...:)

soffya cik bulan said...

penaberkala,
dah habis praktikum..tunggu taawaran kerja bulan 11 nanti..tak tahulah lagi dapat kat mana

soffya cik bulan said...

cahaya,
he...jangan sedih2 ye.emm, banyak lagi pesanan cikgu kat blog kamu...
study rajin2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)