Nov 9, 2010

kecik=kiut. ye ke...?

situasi I:
S:adik beradik awak kecik je semua kan...
M:ahh, memang kami saja je buat kecik semua, sebab nak nampak kiut...

S:ye ke kiut? habis tu awak tu kiutlah?
M:ahh, memang ramai orang cakap saya ni kiut. ada budak perempuan tu cakap, abang M ni kiutlah...

nak muntah dah rasa...hehh, jawapan memang tak boleh blah. perasan nak mati. wek-wek.



situasi II
S:kecik je awak ni, tak sesuai langsung dengan umur.
M:memang ah, sebab tu orang semua cakap saya muda.


S:sape cakap? memang buta hati semua tu...
M:ye, budak semalam tu agak, saya ni 30 tahun. saya pun cakap tak lah, 31 dah(hakhak, gelak jahat). lepas tu tahu apa dia cakap?


S:aha, apa dia cakap?
M:dia cakap, u look so young man.


S:blah lahhh.... perasan sangat dah tu. 
M:tengok, cakap 31 tahun pun tak percaya. kalau saya cakap umur sebenar, mahu pengsan budak tu gamaknya. 

cissss!!!! memang tak boleh blah... (tarik muka tak puas hati grrrrr...6,-)

persoalannya kat sini, memang kecik tu kiut eh? malas lah nak mengaku, karang dia lagi perasan nak mati.....=,=


######

meh tengok sini kejap! tumpang sini promote ni sikit ye! HIJAB contest kat pages SOFFYA ESHOPE. lumayan tau hadiah dia, rugi tak join! 


apa lagi, jenguk pages SOFFYA ESHOPE kat fb sekarang!


tanya tahibulan:
nak tanya lagi jugak, kecik tu memang kiut eh? teheee ;P

8 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

budak gebu pun kiut gak kan

hehehehe

Peri PiA said...

kecik? ngee :P :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bear ditimpa streamroll...
jgn ditimpa perasaan...
hehehe...

SoFie NuR said...

rasanya betul dah tu...
sebab saya pun kecik jugak and memang ramai kawan-kawan kata saya kiut...hakhakhakkk...bukan nak perasan..tapi itu adalah hakikat sebenar...

btw, teringin jugak nak masuk contest tu..tapi tak tau nak hantar gamba yang mana....heheee

soffya cik bulan said...

yanie,
hehe. yup kiut2. he

soffya cik bulan said...

peri pia,
:P

soffya cik bulan said...

ceroi,
sedap pepatah tu.hu

soffya cik bulan said...

sofie,
heee..... betul dah tu kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)