Nov 8, 2010

perempuan macam aku ni kategori gemukkah?

 gemok ke? gambar petang semalam ha...

"gemok, gemok..."
berani tak berani dia ejek aku macam tu. lepas tu SMS...


"dorang dah makan? ha, awak jangan makan lagi tau, nanti gemok...hikhik"
memang tak sayang mulut kau eh? lepas tu, boleh pulak dia cakap...



"makin kembang awak ni. sikit lagi, dah rupa ayam daging"
hehh. memang berani mati.


apa, gemok sangatkah aku ni? dan aku ni boleh dikategorikan gemuk ke...? memang aku selalu cakap nak kurus lagi lagi, dan mulut aku ni memang selalu cakap 'diet, diet, diet'  dan 'sudah-sudah makan' atau 'say no to rice', tapi apakah dengan sedemikian itu, aku ni seorang yang gemuk?


52 kg, tinggi 158cm. hehh, pendekkah? gemuk pendekkah?adoiiiii.... tolong aku jawab? atau adakah kerana dia yang kecik, maka dia berasa aku cukup besar dan gemok? hehh.^,-


cantik tak tudung ni? ha, cepat pergi jenguk blogshop pia 
dan LIKE pages soffya eshope ye =) mekasih, muahhh =,=

p/s;ajak kawan ramai-ramai LIKE dan beli tuung sekali. tehee ;D


pesan tahibulan:
aku ingin start balik diet aku hari ni... tolonglah akuuuu... aku nak KURUSSSS...

11 comments:

c.i.k.a.m.i.e.a said...

anda tak gemuk

.::WaNiE::. said...

alaa 52 jeee

syashafie said...

comel jeq :)xgemuk pon laa. huhu

cik EPAL said...

mana ada gemok aih. ok je =)

cik EPAL said...

tak gemok aih. ok je =)

SoFie NuR said...

erkkk!! tak gemuk eh....tang mana gemuk pun tak tau laaa...takkan sampai nak tinggal rangka kot..heheee

btw, sangat jeles ngan tudung2 itu tapi apakan daya........ :(

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kuruih dah tu..
lain la kak gebu nih..
sememangnyer gebu

hehehhee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau mcm yong dikate gemok...
mcm yob nieh lagi la..
hahaha...

hana said...

mn ade gemok..lempang laju2 spe yg ckp cm 2..haish..;)

nursarah puteri biru said...

tak gemuk. 52 ringan ape. hehe. saya 50kg 155cm jek.

takyah diet sangat. yang penting sihattt!

Peri PiA said...

tettttt,gumuk :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)