May 3, 2010

coklat | cenderahati dari langkawi.sedap sungguh :)



tengah senyum ni.makan coklat okay.sedap tau...hehh, barang free memang sedap kan?hoho.nak?tadah tangan, nak bagi sorang satu...eh, tak boleh, tak boleh...tak cukup.sebab ni pun kakak saya yang baik hati itu berikan, time dia balik kursus dari langkawi semalam.



nampak je coklat semalam, berpinar-pinar mata.huhh.....kecil tapak tangan, pertama kompleks ku tadahkan...:) sayang kakak....tak lah banyak sangat kakak kasi...sebab dia pun ramai lagi nak kasi kan....dan saya bersyukur dapat ni.thanks ye kakak comel.ini kakak comel saya, iaitu k.pah bersama adiknya yang  lagicomel.haha.



macam-macam coklat ada okay...hersyey's,daim,bounty,crimera dan entah apa lagi kamu boleh tengok sendiri tu...dan tadi, saya makan sejenis coklat sedap tak ingat, fuhh..satu kotak ada 6 biji je, 8 hengget lebih kakak cakap..woo...kaya dengan rasa coklat.ada sesiapa nak belikan lagi untuk saya?



jadi, saya nak bagi pesanan,


sesiapa yang pergi bercuti ke langkawi, yang sedang bercuti atau akan pergi, sila belikan saya coklat banyak-banyak.biar saya makan coklat sampai muka jadi macam coklat, okay?



p/s:hehh.kalau encik M baca entry ini, harap encik M faham suara hati saya.wakaka.(pssstt...dia dah cakap, dah belikan coklat and sesuatu untuk saya.apakah sesuatu itu?hehe...kita tengok apa encik M bawa balik esok okay?)

p/s/s:coklat bagus untuk kesihatan jantung.nanti saya share dengan kamu tentang fakta itu eh (ini autopost.ditulis jam 9.34 malam, 2 Mei 2010)

16 comments:

Nazz@Purple said...

nak sikit.....

.::WaNiE::. said...

sikit nak rasa sedap ke tak sedap :P

hahahah

saya bukan penggemar coklat :D tapi kalau blackforest aku belasah !

ardinihumaira said...

pia... dni lama dah ngidam daim. sobbb sobb huhu

NAZ said...

wuaaa pos sini sikit :)

Hafiz Yusof said...

untuk i takder ker?hehehhee

B L O G D E T said...

dex kat perlis-hari2 pergi langkawi pun ok..dekat sangat, macam obersea gak lah langkawi tuu ;D

[s][u][e][h][a][n][n] said...

wah sedap tu....terliur tau hehehehe

penaberkala said...

coklat mmg best
time stress, elok makan coklat

soffya cik bulan said...

nazz,
he..boleh.boleh...(sebab jauh kan tu cakap boleh..hoho)

soffya cik bulan said...

wanie,
sedap sehingga menjilat kuku kaki.
:P

soffya cik bulan said...

dini,
daim memang best...mahu?ala...jauhnya nak kasi kat dini...minta dengan deen eh

soffya cik bulan said...

embun,
untuk u...nanti i makan dulu.kalau rs lbh, i bg u sikit.hehe

soffya cik bulan said...

dex,
silalah pos coklat untuk diri ini sebagai tanda kenang-kenangan...hohohoh

soffya cik bulan said...

suehann,
he...ok, ambil sikit ye..:)

soffya cik bulan said...

penaberkala,
ye..betul tu.sebab tu ia baik utk jantung...:)

soffya cik bulan said...

naz,
ngee..jauhlah pejabat pos...(kedekut punya orang.hehh)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)