Dec 27, 2009

senamrobik + tarian 1 malaysia


Stadium Mini Kuala Kubu Bharu


awal2 pagi.time senamrobik.


walaupun accident semalam, tapi pia + k.pah tetap meneruskan niat murni kami untuk menjayakan Projek Komuniti Penyayang (PKP) - pemeriksaan kesihatan di stadium mini Kuala Kubu Bharu (KKB) pagi ini. dengan semangatnya, kami bangun awal dan memakai seragam merah. ditambah lagi dengan k.elly nya. wah, sama dengan akak-akak wanita UMNO. huhuhu. MCA + MIC cawangan turut hadir memeriahkan suasana...best sangat2 sebab ada senamrobik then, ada tarian 1 Malaysia. seronok...walaupun penat badan.awal-awal sampai, kami buka je gerai, terus diorang mulakan senamrobik.apa lagi, kami pun join sekali. tambah-tambah, k.elly. tak sabar-sabar nampaknya dia.hehe


tengok, k.pah + k.elly yg semangat gila...huhu

lepas senamrobik, kami mula dengan PKP kami. then, mereka mulakan pula tarian 1 Malaysia. tapi kami tak boleh join sebab ramai yang nk buat pemeriksaan. jadi, terpaksalah telan liur masing-masing dan memekak dalam hati jelah.... (mereka ni tak nak bagi laluan untuk kami ke untuk join???ngeh3x)


.
PKP sesi I...lepas senamrobik


ketika ini, kami hanya memerhati.wah, geramnya dalam hati...huhuhu


terserlah pada wajah k.elly tak sabar +geram..haha

tapi, masuk round ketiga, nasib akak yang jadi M.C tu memaksa-maksa suruh masuk padang semua,maka berteriak gembiralah hati-hati kami (huhu, dalam hati je.tapi muka yang kelat semacam dah nampak bunga-bunga senyuman.ngeh3x.busuk punya orang.haha).seperti anak kecil yang disuakan aiskrim, maka berlari-lari anak kami ke padang dengan sedikit control cun. almaklumlah, bapak-bapak orang kuat UMNO + MCA pun ada turut serta...


tengok, tak caya...sengih je dapat join...huhu

apa lagi, goyang la...pening juga nk membuatnya. tarian melayu, cina, india, sabah dan tarian sewang.fuhhh, tarian sewang benar-benar menguji bakat pia sebagai penari amatur.he3. tapi paling syok, trian sarawak la...ala2, tarian melanau yang pernah pia tarikan masa persembahan teater hari tu. goyang lebih lah akak...haha! k.elly + k.pah apatah lagi...gelak2.gelek2. huhu. hentam sajalah.....asalkan ada la bunga-bunganya.XD. then, sambung lagi...PKP hingga ke peserta yang terakhir....huhu, penat tapi best!


dikerumuni peminat yang nak ambil autograf.XD (PKP sesi II lepas tarian 1 Malaysia)


itu saja...tapi,sebelum terlupa, entry ni juga ditujukan khas buat MR.KAMARUL (saya besarkan sikit namanya. senang nanti kalau dia baca entry ni) dengan pesanan, kalau en.kamarul ada, mesti lagi best!!!meriah tak???huhuhu...rugi tak datang!



pose before balik...k.pah + k.elly


aucakk!!!

++tata...++


pia:selalu sangat earobik dengan k.elly kt rumah dia ramai2.tapi hari ni lagi ramai.lagi syokk..banyak step baru dapat nih!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)