Apr 2, 2010

Pernahkah kau? bahagian 3

pernahkah kau,
saat kau kecewa, luka yang amat...
bercinta dan bercinta tapi bahagia masih belum kau miliki...
kecewa dan dikecewakan menjadi jamuan jiwa...




pernah kau sampai berputus asa,
kau benar-benar serik dan terasa diri dalam pencarian,
mencari yang sama seperti kau,
yang pernah terluka dan sering terluka...
yang punya sejarah yang sama...
yang tahu sakitnya bila dikecewa...




agar dia tahu bagaimana rasa hatimu
dan mengerti akan apa itu rasa kecewa bila dikhianati.
kerna andai takdir menyatukan, harap dia akan menghargai...
kerna dirinya juga pernah dikhianati dan pernah merasa kecewa yang sama...
moga dia akan selalu memahami...





pernahkah kau?




ye, aku pernah dan aku tidak malu untuk mengakui ini....(T_T)




p/s:ini bukan puisi.ini edisi pernahkah kau? okay...


p/s/s:ku dalam kesedihan saat ini.hu..ku dah cuba, tapi tak mampu untuk menjadi sekeras itu.ye, dah lama ku berusaha menjadi yang keras hati, yang hati batu, tapi tak boleh...kenapa air mata itu begitu murah?


p/s/s/s:sakitnya aku....membenci kamu.sakit lagi mencintaimu...ececehh...;P (sempat lagi cari modal nak buat bibir senyum.ye, ku senyum depan ladtop sekarang.dan, masih mahu mencari idea untuk senyum.yerghh, blogwalking...jom.)

3 comments:

helena's said...

memang sakit bile kite terllau cintakan orang,saya paham itu!

ardinihumaira said...

huuuuuu.. susah nak lupakan orang. tapi *sigh* memang lega bila dapat abaikan dia.. sebab sies tak dapat lupa. akan teringat sampai bila2. bak kata alyah... kadangkala terkenang. hehe.. kan kan? yang terbaik.. dapat abaikan

Peri PiA said...

fhm sgt syg...bergembira lah
always love u :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)