Mar 7, 2010

maaf, dia bukan elly iskandar.juga bukan elly mazlein. tidak juga ellycats.

tapi dia adalah 'elikopter'.wakaka...:D


takdelah...dia adalah cikgu elly.okay?






this is...my kak elly.


Dia insan yang selalu berada di belakang saya. jatuh dan bangun...susah dan senang, duka dan tawa, dia bersama-sama. dia suami isteri begitu baik.sangat-sangat saya segani. terutamanya, ketika saya dilanda tsunami yang hebat. dia yang melihat betapa saya dalam kesakitan dan kekecewaan. namun, nasihat dia buat saya kuat. ye, itu keputusan yang perlu saya ambil.bukan untuk siapa-siapa sebenarnya, bukan juga untuk memuaskan hati sendiri, tapi...untuk diri ini seluruhnya. kata dia...saya tenang menerima hal itu. ermm, ye.mungkin saya tenang.sebab, sudah lama saya merasakan sakitnya diperlakukan sebegitu. pembebasan itu satu hikmah, satu ketenangan yang amat. terima kasih my dearest sis, kerana pernah membuat saya berasa hebat, berasa berani, berasa disayangi, berasa this is mine....!!!




dia...Halimatun Kechik. katanya, nama je kecik, tapi tuan besOOO ye. hahaks ;D





wife of Arul Din Aminallah. seorang guru Sc Sukan di SMK Khir Johari, Tg Malim. seorang yang berwawasan tinggi, optimis dan leader hebat CNI Tg Malim. suka menyanyi...dan sangat suka menari. poco-poco tu makanan dia la...





yergh!itu dia.....hari itu kami menari sepuas-puasnya.tengo, buat kami berpeluh-peluh. dan petangnya dia bersuara...





'takdok pun gambar k.elly dalam Fb ke, blog ke...teringin jugak aku nak ada dalam Fb dia, blog dia...' (dia buat muka empat belas sen.ngeee.comel.)

'ollooorrr....dah tekpung, nak letak kang, mana ada banyak kita dua....ada pun, akak mesti kata itu lah, inilah...' (sebab dia ni sangat cerewet bab bergambar. kalau dia baca apa pia tulis ni, mesti dia gelak sakan...haha)


lin pun menyampuk....(tahu, takpe.......)




dia muncung.merajuk macam manja-manja gitulah.macam YUNG lah pulak.hehe.abg azrul gelak........besar.besar.=D




"okay, jom kak....kita ambil gambar lawa-lawa. kasi pecahlahhhhh.....ding dong. "




nyot nyot nyot.dia membututi saya ke laman rumah.waahhh semangat nya dia hari ni.hasilnya, lihatlah yang ada dalam entry khas buat dia ini.inipun selepas melalui proses pemilihan dan penapisan yang disahkan oleh SIRIM. kalau tak, mahu kena saman 14 juta karang.








P/s: ini di rumah k.elly....sebelum pia bertolak pulang ke KL. comel tak k.elly saya??sempat lagi update...he

8 comments:

ahmad endo said...

memang bukan allycat pun....hehehe

soffya cik bulan said...

hu...kan dh cakap, elikopter.
bukan2...cikgu elly.;D

Unknown said...

cikgu bahasa melayu yg memang pndai berbahasa...x salah pilih kos masa kat univ...bertuah 1elly' krn mempunyai pia yg menyayangi dn disayangi....

soffya cik bulan said...

ho.bodek ye?
okay,nanti byk lagi entry utk k.elly yer...ngeh3

sama utk pia...sungguh indah dunia ini bila saling menyayangi dan disayangi...kan?

ila-ali said...

comeynya pia...
salam utk kak elly ye sebab pandai jaga hati pia :)

Sheherazade said...

owh,ini orgnya?

yg ak anta pia balik tu?

soffya cik bulan said...

ila-ali,
terima kasih...tapi kurang faham maksud ayt tu...
cuba view profile, tapi tak dapat nak cam...

soffya cik bulan said...

peri pia:
yes sis, itu dia...comel kan?
itulah org yg byk menolong pia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)