Nov 22, 2011

Mewahnyaaaa!!!! [Perkahwinan Syella Kamaruddin]

Merah putih memang menawan ;D


Gaun rekaan Hatta Dolmat bernilai 60K. Fuhh
  
Hehh, kau ado ??? 
"Tentang hantaran mewah itu pula, memang benar saya mendapat sebuah banglo bernilai RM 5 juta, tetapi hantaran sebuah Mini Cooper itu tidak betul. Suami saya berikan kereta Audi R8. Mini Cooper itu hanya digunakan sementara kerana kereta Audi itu masih belum sampai.”
“Saya tak rasa perbelanjaan ini membazir kerana saya berpendapat perkahwinan hanya sekali seumur hidup. Saya tidak kisah apa orang hendak kata, yang penting semua perbelanjaan itu saya dan suami keluarkan sendiri. Bukan tajaan mana-mana pihak, saya membelanjakan kira-kira RM800 ribu manakala selebihnya daripada suami saya.”
Dalam masa yang sama, Syella turut mengakui majlis perkahwinannya itu menelan belanja RM15 juta seperti yang dilaporkan. Jelas Syella, jumlah itu termasuk nilai barangan hantaran yang diberikan oleh kedua-dua  belah pihak.

Malasss nak komen cerita kahwin orang ni, sama ada retis ke tak. betul ke tak, annoying ke tak ke, sebab deme punya pasal . komen banyak-banyak pun, yang merasanya deme, bukan kita. kalau komen 4,5 kupang tu boleh dapat merasa naik audi ke, boleh merasa duit hantaran tu ke, sedap lah jugak ye dak? apapun, hanya mampu berdoa yang terbaik. hidup dia, pandai-pandailah dia memikirkan yang terbaik.

bercakap pasal masa depan, janganlah mendoakan yang buruk untuk dia. kalau yang buruk itu terjadi nanti pun, bukankah itu semua kerja tuhan ? lagipun, kita sendiri pun, kalau bernikah, mampu ke kita memastikan yang perkahwinan kita tu sampai ke akhir hayat ? berusaha memang boleh, tapi pasti ke kita ?? perkahwinan satu perjudian ... ingat tuhh. jadi marilah sama-sama kita mengingati diri masing-masing ....okeh ???


#Lama tak tulis pasal gosip retisss... hebakk, hebakk ;D
#Best jugak Frazer Hill ek ;)


(More info and photos here and here)

1 comment:

munirah said...

woahhhhh ! banyak giler telan duit kahwin ! seumur hidup (?) itu belum tentu haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)