Aug 23, 2011

KESERASIAN...

betul lah, kita mungkin boleh cari pasangan yang hensem nak mati, yang ada ilmu agama, yang kerja hebat-hebak, kayo tahap gaban, yang ada masa depan sesecerah mentari pagi, atau mungkin yang seangkatan dengan kita... tetapi nak cari pasangan yang kena, yang ngam dengan hati kita, payah sungguh kan...?


ada yang kata, aku tak mencuba. ada yang kata aku tak merelai, ada yang kata aku yang ego, ada yang kata aku keras kepala... tetapi, soal keserasian atau dalam bahasa pejajah tu sebut chemistry ni, ohh susah sangat nak aku consider. susah kan aku ni...


kalau keserasian tu benda gampang dan ada dijual, nak je aku beli... aduyaiii...


kawan, beristikharahlah.......

1 comment:

Peri PiA said...

istiharah ;)

serasi bersama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)