Aug 20, 2011

eh, dah tua kita ye?

Baru rabu lepas post gambar geng-geng masa darjah 6... hari ni dapat jumpa lagi dorang. tapi rasanya kawan dari kecik-kecik lagi kami bertiga ni (asyik nak tomoi jek masa kecil dulu) ahh, biar lah pun kami bertiga aje, tapi riuhnya bagai sekampung. biasa ah, dah mulut macam longkang jek semua. nak bahan kawan jek kerja. muahaha ;D

nazri, kawang mitok maaf deh. mulut kawang ngan edah macam longkang sikit. grrr.

nasib baik si mangkuk dan bf edah ada back up nazri. Hi hi -____=

 Eh, geng SKSB. udoh besoo kome?
adui, silap language lah pulak
beso doh set mung? muahahaha, :D



 aahh, lagi versi putih hitam. ahaks




macam pinang dibelah-belah. wakaka ;D
boss, kawang mitok maaf sebab asyik drift jek. nati kawang bawak boss jalan KL lagi yep ;P




 eh, ini adik hantu mak limah namanya ye ;)
p/s: nazri yang dibuli habis-habisan oleh dua gegurl yang howt. kah kah


ini versi gathering awok-awok bujang trang tang tang... hehhh ;D. 
nazri, nanti raya atas kapal lah deme...sabo ye... koje, koje. ;S

2 comments:

Far8 budak baik said...

ehh..ke tiga mulut murai ni
kak..hahahahaha..larikkkk
bujang tang tang lah sangat..
agagaga..
pehh pehh..x ajak..
hihi

butterflyana said...

best kan reunion kecil mcm ni..rindu kwn2 lama! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)