Aug 20, 2011

Cikgu bersama anak-anaknya. Eh, anak muridnya ;D

Gambar ni semua aku curi dari fb aku yang kedua, yang memang aku buat untuk approve segala friend request dari anak murid aku... dorang tag gambar-gambar nihh sebab masa hari kejadian (hari keusahawanan + hari satu murid satu sukan) yang lepas rajin sangat snap gambar. dia pakai dslr... memang cantiklah gambar kan... ;D



dah rupa ibu mithali ibu yang sejati dah. agaga ;D




eh lu kenapa, tak puas hati sama gua ke? hahaks.

rupa bonzer pun ado. geng-geng toke cakap memang macam gini punya series  ;P



ah, dah macam anak aku budak nihh.


haha. memang tak boleh blah gambar nihh.



peace ;D

baca komen-komen dorang memang nak tergelak. takpelah, layankan aje... ;)


nak pergi shopping raya... yayyy! tapi malasnya... huhu
seronok jumpa kawan lama semalam tak habis lagi... ;D


Baru saya perasan yang status nuffnang saya tak glitterati (Nuffnanger Eksklusif) lagi. agak-agak kenapa ye? dan macam mana nak jadi glitterati balik? sebab iklan heartbeat tu ke, atau sebab ada dua blog yang saya privatekan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)