Aug 21, 2011

Antara perangai perempuan bila melihat cermin selain mencermin diri ;P



itu kawan sekolah menengah saya. dia tengah pening nak pilih jaket. aku buat derk aje. haha.



ha yang ni aku tak kenal siapa. grrr ;D


pelik tapi benar. dah itu memang perangai perempuan kan? allergic dengan cermin yang bagi mereka, mempunyai multipurpose task. HA HA. contoh, selain untuk dijadikan pencermin diri ketika bermake up dan melaram, ia jugak boleh jadi teman ketika berphotoshoot. see ;D


gambar lepas berbuka tadi, masa shopping kat times square. lepas dah puas shopping, teman si kawan menyopping jaket idaman. betul lah kata orang, perempuan beli baju, RM200 dapat 5,6 helai. lelaki RM200 dapat satu baju jek, kan, kan?


takpelah, duit masing-masing... dan masing-masing yang nak melaram ye dak... tapi aku memang macam tu. bagi aku, duit RM200 tu boleh beli banyak item kot... kecuali kalau nak beg ke, itu better beli yang ada brand lah sebab nak pakai lama kan. lbukan asyik tukar-tukar sangat beg. tapi perempuan, kalau baju.... pakai 2, 3 kali dah mula bosan. rasa macam pakai dah 20,30 kali...mula ah rasa nak campak je. kan, kan aweks-aweks yang sedang membaca ni kan?


-yezza. esok petang ada iftar with rina salleh. saya pergi dengan peri pia ;)
-esok pagi harap dapat shopping lagi. last call dah ni kan... hujung minggu dah nak gerak balik kampung... tak sabarnya rasa . ohh tadi teman kawan-kawan karoke bersama kawan-kawan sekolah mereka gathering. sempat dorang nyanyi lagu raya. aduyaiii sedih ohh.



2 comments:

yana lyana said...

Semuaa betull...hehe :p

Sheherazade said...

k.long likeeeee

akhirnya dpt pon msk blog die

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)