Mar 2, 2011

bela kau dalam sangkar kucing nak?

encik M: cik ya nak kucing?
cik ya: nak la.... kan dah lama nak...


encik M: eh, mana nak cari kucing murah-murah sikit?
kawan: aku ada, aku ada. sesekali dengan sangkar-sangkar aku bagi kamu.


cik ya: (Gelak)
Encik M: iye ke ko nihh? aku series ni


kawan: iye le, aku series lah nihh. nak bagi kamu kalau endak. kucing tu kucing kawan aku, off shore. tak larat aku nak membelanya haihhhh
M: kucing apa?


kawan: kucing kampung aje. tapi besar sangkarnya ha. (sambil depangkan tangan) kalau nak letak kamu pun boleh. (gelak)
cik ya: (gelak jugak) aah, kalau macam tu nak ah. kalau tak nak bela kucing tu pun, boleh bela dia dalam tu. hahahaha. (sedap aku gelak)


encik M: gelak eh, gelak eh. karang dengan ko ko sekali aku taruk dalam tu.
cik ya: (gelak lagi)



hehe. apapun ko tetap sweet lah.

4 comments:

Isteri Yang Comel said...

hihihi kelako

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

besar sgt tue...
ehehhe...

soffya cik bulan said...

IYC,
hehe... dia mmg kelako, sbb tu suke dia... :)

soffya cik bulan said...

ceroi,
tk bsr sgt tp org tu yg kecik aje. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)