Feb 2, 2011

nak tahu kat mana RITA RUDAINI masa hari perkahwinan AYU RAUDHAH?

beberapa hari ini, blog ni banyak keluarkan entry pasal perkahwinan ayu raudhah dan zaquan adha. juga cerita rita rudaini dan aidil zafuan... semua tulisan itu, adalah dari bacaan penulis dan pengamatan dari blog ke blog, akhbar dan kaca tv. mungkin ada benarnya, mungkin hanya khabar angin semata-mata. kebenarannya, sama-samalah menilai. jangan ambil bulat-bulat, tapi gunakan pemikiran untuk menimbang secara saksama.


dan ini, komen seorang blogger di entry RITA RUDAINI tak hadir ke majlis perkahwinan. Apa kata AYU RAUDHAH?.... benarkah atau tidak? kalau nak tahu, tanyalah empunya info ye dak...




so, apa pula kata anda?


psst...
sebagai sesama manusia, saya pun sama macam pengomen juga... berpendapat yang sama, kesian rita kerana hanya disebabkan beberapa perkara, dia disisihkan.... tak patut....

12 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kesian pula dengar. apapun, biar aa kesejahteraan buat semua ya.

Jue said...

kesian sgt kat Rita Rudaini.. harap dia tabah & sabar

ayienchan said...

kesian jgk.tapi taktau cerita sbnrnyekan?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xtahu jgn cakap kan...

ain said...

Bace kat beautiful nara ..Rita yg sedang mengandung tu.. berseorangan jaga anak dia yg sakit tu.Mane suami dia yg muda tu??Selepas 3 hari baby masuk hospital baru ayah dtg melawat...ape punye ayah lar mc tuh...
Pengajaran kat semua pompuan...lelaki kacak xsemestinya dia bertanggungjawab....

tomatokering :) said...

kesian pulakk ...

anaMuslimah said...

hubby dia cakap dia tak sihat..rupa-rupanya anak dia..anak mestila diutamakan..kan tu kembar dia, so nak tak nak kena jgak pilih salah satu..

anaMuslimah said...

hubby dia cakap dia tak sihat..rupa-rupanya anak dia..anak mestila diutamakan..kan tu kembar dia, so nak tak nak kena jgak pilih salah satu..

fatin amalina abraymen said...

saya tak suka sangat ayu raudhah.



^^

nadzirah roslan said...

cian plak kat rita..

Uchi kay-f @hmad said...

jadi saper pendusta ni? surat kbr?wartawan?urg perseorangan?

entahlah...sume urg pandai juga ber"DRamaKing"...

layan eBay lagi berfaedah ngee ngee..:p

Peri PiA said...

kebenaran akan terserlah akhirnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)