Feb 13, 2011

HELIZA HELMI SEKSI dengan yasalma?

 keyword minggu ini

ada ke patut... ija dah pun keluar dengan produk dia tu ha... fesyen muslimah yang elegant dan feminin, heliza helmi by yasalma, masih lagi ada yang duk nak kata heliza helmi seksi?


haihhh, biar betul... kome sila betulkan mata kome, bulih?


dah nak tengok sangat heliza helmi seksi, nahh layannn nihhh... seksi mungkin pada yang google tu, pada wajah ija kot, atau mungkin seksi ala muslimah macam ni kot....kot....=D
 





hahhh, seksi ke awak?


orait, dh habis baca? tqvm for reading this entry dear =)

3 comments:

EmanCloud said...

time gath kak ija pakai baju ungu tu hehe =)

A.s.t.i.n.a said...

itu cantik dan sexy pada wajah.. mata tu haaa

Peri PiA said...

comelnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)