Feb 14, 2011

scha al-yahya nak jumpa aku kat FINAS, tapi aku tak jumpa dia. hehh.

kejadian berlaku semalam. ada hari terbuka FINAS. tapi malangnya, yang beria-ria nak bawak aku pulak tak alert. kalau tak nescaya ada gambar scha aku bulih tempek kat sini. HAAA... FINAS bukan aje nak jumpa aku, tapi nak jumpa fans dia lah oiii. dan aku pulak, bukan tak nak jumpa dia, teringin oiii, tapi tak sempat jumpa. haihhh. scha, scha...


actually, ramai yang datang jugak. tapi satu pun aku tak sempat jumpa sebab singgah finas dah lambat. petang sangat dah. takkan lah abang rosyam, scha, semua tu nak tunggu aku kan...tapi tak apa, scha tak ada, aku tolong jadi scha, bulih?


bulih, sila angkat baju. tak bulih,sila angkat kaki dan blah :P


p/s: maaf, scha ni agak tak cukup inci, gemuk dan hitam. HA HA. dan pakai tudung =) mesti gelak mangkuk tu baca niihhh. dahlah bengang duk kena layan ambik gambar banyak sangat. hu.










gambar disusun dan z-a...
gambar last tu gambar pertama ambik kat finas.. =)


tak tahu kenapa tempek semua gambar nihh kat sini. walaupun blur... mungkin jugak nak bagi kau orang sakit hati tengok gambar blur dak? HA HA ;P


btw, tqvm for reading this entry dear!

1 comment:

Peri PiA said...

hak2...ooo gi sano xajak ye :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)