Feb 11, 2011

[GAMBAR] Rosham Nor, isteri dan anak-anak pulak!


dengar kata, anak-anak rosyam nor pandai-pandai, betul ke...? tengok pada gambar kat atas ni, macam iye. pemberian dari seniman untuk anak dia sebab dapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan ek?


dalam entry yang lepas, iaitu entry gambar rosyam dan isteri, pia ada memuji sikap rosyam yang tidak mendedahkan keluarganya kepada umum. sebab pia melihat sikap rosyam itu adalah terbaik untuk kemasalahatan dia dan keluarganya.. ye dak? (kalau nak tengok rosyam dan isteri, bolehlah klik entry tu...)






anak-anak dan isteri pulak... comel-comel kan? berTUAH rosyam nor...

[sumber]

8 comments:

A.s.t.i.n.a said...

istri cantik walau tak mekap... patutlah rosyam tak goyah dgn artis..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rezeki rosyam...

Gee Jah Noor said...

anak2 dia pndai..bagusla didikan dia..
pia, 19hb ni befday besh ija..nk pegi x?

beLLa said...

cantik2 anak rosyam nor kan. da beso bru nak tayang kat umum ;)

sugar2 kapas strawberry said...

lama ngak datang cni..busy..

kiwi said...

yups! comel2 belaka anak da. Kalau tak silap anak dia sekolah kat area kl. huhu

AdiaLuze said...

Cantek bini dia...Patutlah dia sorok....hehehe...

Peri PiA said...

wife dia naturel beauty

anak dara dah

bgs la,pandai didik anak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)