Feb 13, 2011

[GAMBAR] Aik, Mizz Nina dengan Farid Kamil pulak?

 

 bukankah mizz nina ni dah bertunang dengan noh hujan?


aiseymann, apakah benar khabar diterima ini? argh, memang tak benar. HA HA. ini juga gambar dalam majalah aje. bukan apa-apa pun. tapi kan, peminat kat pages mizz nina, kemain duk kutuk farid pulak...


adoii, artis macam ni lah awak-awak semua, depa bergambar aje... depa bukan peduli awak tu laki ke bini siapa-siapa... so, janganlah kita duk kalut sangat... tengok aje, mulut diam na...















so daripada hang semua duk buat kalut, pi beli Yezz! Magazine bulan February 2011 untuk tahu kisah sebenar depa nihhh... layannnn.... T______T


ohh ye, ini gambar masa mizz nina dan noh hujan kahwin hari tu. ha, ni tunang dia, tu bukan tunang dia na...




psstt...
hari tu kata noh, selepas kahwin mizz nina tak boleh seksi lagi dah...

2 comments:

tomato said...

hoho,, sudah ku duga .. :)

Peri PiA said...

mizz nina ank tan sri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)