Jan 19, 2011

Norman Hakim, Jejai, Akhil hayy & Awie, dapat ANAK DARA. erk?

ehem, ehem. lekat kat anak tekak pulak nak tulis tajuk. erm... keempat-empat lelaki yang aku sebut di atas itu, ialah mereka-mereka, iaitu laki-laki yang telah mengakhiri pernikahan mereka dengan sedikit kontroversi. ada yang sedikit, ada yang agakkkk banyak.


apapun cara, bagaimana pun prosesnya, sama atau berbeza, tetapi telah menjadi gosipan dan buahan mulut orang. kontroversilah nama saintifiknya. ye dak?


tapi beruntunglah ek, lepas kontroversi, tetap jugak bunga sudi menanti. rezeki badannnn... kan. kata orang, rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari, ye dak? T___T layannn....





Awie 





akhil hayy




Norman hakim





Jejai


apa pula kata anda?
[sumber gambar: google]



Psst...
ye, jodoh pertemuan di tangan tuhan. bertemu ke berpisah ke, apa saja caranya, kalau ia nak berlaku, pasti akan berlaku.

6 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

heheh.. macam biasa... jodoh pertemuan di tangan tuhan. anak dara ke mak dara ke, mak cik dara ke, bukan satu perkara yang pelu di ukur.. cecehhh :p

Uchi kay-f @hmad said...

haah betul tue...apepun mesti pilih anak dara...

anak dara pilihan saya,bhahahah :p

.::WaNiE::. said...

suke last quote

A.S.T.I.N.A said...

Huhua nak dara... Semoga bahagia ...

Cz Aina said...

tak adillllllllll..
cehhhhh..

Peri PiA said...

what ever lah dieorang ni,lagi2 yg tuuuttt! hak2 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)