Dec 23, 2010

Pelancong Zimbabwe terkejut tengok ada DINOSOUR kat i-city?

ramai pelancong asing pergi i-city ni. siap bawak gerombolan lagi. kekeke. beberapa bulan lalu, tak ada lagi menatang-menatang tu semua. sekarang dah ada pulak. wahh, ada dinosour. besarrrr... macam real je kan. cuba tengok, pelancong asing ni teruja gila. dia ni dari zimbabwe =P



ha, masa hari tu pergi ada rumah salji. tapi masa malam tu pergi pulak, dah tutup pulak. so, layan jelah menatang-menatang yang ada ni... dah kenal gaja? dah kenal harimau tak? eh, bukan tanya awaklah, tanya pelancong-pelancong dari zimbabwe ni... kekeke


 peace yo!


 k.ina dan kak de


 eiii..lebih-lebih pulak pelancong tua


 ini gajah, tau?


 mak kita... dan binatang dia...


 k.ina kena gigit, aku nak gigit k.ina pulak. hehh


 tengok orang, ramai, bersimpang siur. hak hak


 jom balik!


itu sahaja pengalaman pelancong asing dari zimbabwe tika melawat i-city. sesi II bakal menyusul. tapi dari pelancong dari cambodia pulak. kekeke =P

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa....
dah makin banyak binatang....

Ena said...

Macam2 ada yeh skrg kat sana.. dah lama tak p.. bila la plak nak ke sana..

sw33tdarling.com said...

eii berapa ribu kali dah niii asyik layan blogger pergi i-city jer...

bila nak pi sendiri pulak nii...?
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

Peri PiA said...

ralat la kena byr sekarang(bkn org kaya)..xpenah jejak lagi huhu

wANieYZ said...

ehm xpenah gi i-City agi...teringin nk pegi, tp bnyak sanagt halangan..cedey nyer..sob sob..:D

Nazz@Purple said...

mcm2 sudah ade kat sana eh..dulu nazz pergi xde gi..

Belleza~ said...

kak soffya ni makin comey su tengok.hahaha.cantik la akak pakai merah.sukanya!

sugar2 kapas strawberry said...

my sis jnji nk bw dtg sini..tp x bw2 lagi :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)