Jul 8, 2010

Sepanyol vs Jerman | pergi tidur dulu! pukul 2:30 a.m baru bangun!

lalu budak itu masuk tidur. kerana Sepanyol...kerana Jerman (aku pun tak tahu siapa dia sokong) tapi semenjak beberapa menjak demam bola ni, dia rela buat kerja sekolah cepat-cepat dan bangun tengah malam kalau perlu. tapi semalam dia tak bangun... sebab aku pun tak terasa nak kejut dia. hakhak.


ye, adikku farhan...

tidur ye... malam ni kakak kejut kalau terasa baik hati lah (hakhak.busuk hati), kalau tak pandai-pandailah pesan bantal tu suruh kejut...ye


eh kawan, mana satu pilihan kalbu? Sepanyol ke Jerman?



Notabulan:
tadi away...pergi cari barang untuk booth jumaat-ahad di stadium melawati nanti...

4 comments:

kenwooi said...

germany! =D

Sharinginfoz said...

dah bangun dah tunggu germany

diraja22 said...

fikir mana yg terbaik..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ko bangun x???
spain nak menang dah tue..
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)