Jul 7, 2010

Produk myElly edisi 1



Sesiapa yang minat baju t-shirt ala-ala muslimah kan, better singgah ke soffya|eshope. Ini adalah produk terawal dari myelly yang aku mula nak masukkan dalam blog sementara tarikh bertemu pelanggan adalah pada 9-12 Julai, 2010 di Stadium Melawati Shah Alam.


Mulai malam ni aku akan banyak update pasal event tu nanti untuk penghebahan. Harap kau semua faham dan bersabar kerana segala kesulitan (kemenyampahan, kejelikan), amatlah dikesali (hakhak). Jadi, jangan pandang belakang (cewah), lawati soffya|eshope dan kalau nak tengok lagi banyak produk, tengok facebook myellydotcom.


Weh, harga pengenalan sangat best.belikanlah untuk diri sendiri atau untuk mak, kakak, adik perempuan kalau pun kalau kau tak pakai eh...hehe.


Buat yang bertanya pasal website tu, nanti aku bagi quotataion harga dia camana ye.... terima kasih buat semua yang memberikan sokongan :)



Notabulan:
Aku tak berbanyak masa nak promote ni gila-gila..banyak kerja aku wehh.. nak siapkan website orang lagi, nak buat kerja-kerja pengekeranian lagi, kerja mengupload gambar lagi, nak update blog lagi.aku tidur 3-5 jam saja sehari...(hiperbola)

3 comments:

ardinihumaira said...

bagus pia ni... rajen ^__^ gudlak pia!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua manusia dapat 24jam..
pandai2 bahagi kan k...
;)

Sheherazade said...

bangga dgn kamu..bilalah daku ni nak maju ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)