Jul 22, 2010

Pemeriksaan Kesihatan. Part I

ops aku bukan nurse ye..juga bukan doktor sakit haiwan, mahupun pakar sakit puan, cumanya aku telah diberi pengkursusan untuk mengendalikan pemeriksaan kesihatan ni.. lepas buat pemeriksaan, bagi yang berminat, aku akan buat sesi susulan...



tapi tadi ada adik tu bertanya:

adik: akak ni belajar kat mana dulu...
Akak: Upsi lah...


adik:ohh upsi..saya ingatkan akak ni nurse..
akak:eh tak lah, cuma akak ada ambil kursus dan kelas pasal ni...


adik:okaylah kak, cikgu boleh, buat ni pun boleh..
akak:alhamdulillah...ni kan projek komuniti penyayang... suka buat ni, jumpa orang ramai-ramai,  selain cari duit poket. sementara tunggu posting kan..



he...suka dengar bila dia cakap, ingatkan akak ni nurse..he...itu pengalaman, makin ramai jumpa orang, makin tahu macam-macam, dan bila jumpa macam-macam masalah, makin banyak pengetahuan. hari ini jumpa ini, esok bolehlah handle kan kalau jumpa lagi...insyaAllah...



Syukur..sebab ia menjadi salah satu punca duit poket sekarang..selain dapat berkhidmat kepada masyarakat...seronok sangat...:) semoga dapat jumpa lebih ramai orang dan ramai kawan. bila ramai kawan, PR pun makin bagus..insyaAllah :)





Notabulan:
Nurse putih-putih weh...mana ada nurse hitam macam wa ni...hakhak

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nurse putih pada baju jew kot...
;)

fikaryna said...

nurse manis2 cam soffya..huhu..

Peri PiA said...

huk2,nak blaja boleh? :D,nge~

erm...kamu ctk..degil nya :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)