Jul 22, 2010

keobsesan merundum. mati nafsukah???

perasan tak entry aku lately tak ada tempek gambar-gambar aku pun..selalu, mesti ada gambar aku perasan lawa konon-konon tu...kan? aku pun tak tahu kenapa, seolah-olah obsesi aku bab bergambar dan bergedik depan kamera ni hilang akhir-akhir ni.


macam hilang nafsu...eh kawan, ada ubat tak, bagi nafsu aku naik balik?hakhak. bukan apa..macam tak seronok je..tengok blog aku ni macam tak lawa sebab tak dihiasi gambar-gambar aku yang comel lote plus hot ni..wakakakak...


aku tak tahu entry ni apa tujuannya melainkan untuk buat kamu semua menyampah... jadi, mari menyampah secara berjemaah. apapun, nafsu aku dah hidup balik ni..kejap lagi nak pergi snap gambar banyak-banyak...kejap lagi siapkanlah mata anda untuk menonton tayangan gambar versi baru..hakhak


lagi hakhak



Notabulan:
Aku sibuk sepanjang hari ni....semua yang ada adalah auto post...ye kawan?

4 comments:

ardinihumaira said...

pia.. dni pula tak sihat. nak wta autopost pun otak takleh running pk idea. sobbb sobb...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

auto post pon auto la...
hehehe...
;)

Arif Dzulkifli said...

nak bagi orang mnyampah, tak perlu letak gmbar pun boleh..cm aku, tak letak gmbar pun, kalu dah kacak tu, kacak jugak..hahahaha

Sheherazade said...

owh,kabhi2 ia berlaku

teruja,sama lagi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)