Jul 11, 2010

konsert ikim, konsert GAZA



ye, konsert mahabbah GAZA namanya, anjuran IKIM sempena ulangtahun ke-9 dan PRM...  artis jemputan pula ialah Rabbani, raihan, saujana, nowseeheart dan Ummu Qura. Tadi berlangsung di stadium melawati shah alam dari jam 8:30 malam.



jam 8.00 malam dimulai dengan Rabbani Fc; pengumuman memperkenalkan rabbani fc dan penyerahan replika kad rabbani fc kepada rabbani...


kemudian diteruskan dengan pembukaan majlis, doa dan ucapan oleh beberapa jemputan... masa ucapan sangat panjang. sangat panjang. sampai tiga orang. ye, benar ia berceramah... tapi sudah namanya konsert, skip dulu bab itu sebab ia dah jadi seperti berforum pula.



kami yang kepenatan dari siang kat situ, dengan lelahnya, maka beransur-ansur keluar. awalnya, menunggu ucapan itu sebab  best juga dengar. diam masing-masing, tapi memang penat sangat. k.elly dah ajak balik. tunggu sekejap, katanya abang azrul. aku sendiri pun harap dapat melihat konsert tu bagaimana pembukaannya kalau tak dapt tengok semua pun (sebagai bahan di blog), tapi hampa... ucapannya terlalu lama.



kerana penat, kami pun pulang dan membiarkan mereka dengan ucapan-ucapan mereka... (tapi aku harap yang berucapa tu haruslah usahanya lebih banyak dari orang lain untuk GAZA...)



Notabulan:
cepat-cepatlah mendaftar sebagai ahli rabbani fc. banyak kelebihannya...

2 comments:

din3187.com said...

nice info...thankz... (^_^)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

minat rabbani zaman ustaz asri lagi...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)