Jul 30, 2010

BETUL ke ni?




terharu aku tengok gambar-gambar ni...suci je muka tiap satu.
(P/s;dah ramai yang tak solo kat situ.dah jadi bini orang pun ye)



okay, puisi ni pula aku jumpa di facebook seorang kawan... harap perkongsian ini diluluskan. sebab ada senstimental value kat situ...perasaan yang sama. dulu masa dah tiba semester 7, macam ni lah rasa. eh, betul ke ni??? sure kamu semua pun pernah rasa perasaan ini..tiba-tiba je rasa macam tak percaya, pelik. ye tak?



[kredit:sini]


Rindu, sangat rindu... rindu dengan kuliah, rindu dengan berkejar-kejar ke kelas (padahal memang selalu lambat pun, lepas tu buat muka 14sen buka pintu dewan kuliah), rindu dengan bunyi alarm pagi-pagi kejut tidur...rindu dengan geng-geng satu kepala dalam kelas, dan ada budak-budak yang panggil aku nama ni;


cikgu safi kalau budak kelantan cakap, cikgu SAPI.eh??
(tapi maaf pernyataan lembu punya susu sapi dapat nama itu memang bukan aku)


Rindu dengan suasana exam yang bisa merubah posisi hormon dalam badan dan bisa menimbulkan eye bag sebab stayback study (eceh, bajet rajin statement. memanglah stayback, dah kau malas sangat, last minute punya kerja, kan?) dan rindu dengan suasana melawa-lawa nak pergi kelas, lepas tu snap-snap gambar rupa orang yang pernah datang kuliah (muahaa, lagi statement gila.eh jangan buat macam ni okay...)


Pendek kata, semua rindu. itulah, dulu tak sabar nak habis belajar, sekarang...merindu masa yang lalu....sob sob sob..(^,^) eh yang dah habis belajar, kau orang rindu tak dengan suasana dulu?suasana ketika bergelar pelajar sekolah, pelajar IPT? (sila angguk laju-laju kalau tak nak pelempang laju-laju) :P




Notabulan:
renioun tadi memang best tak ingat....dapat main bowling, makan-makan, lepas tu pergi mcd, ada yang sponsor, Rm50 tiga orang, apa lagi, bedal lah yop...hakhak.


Notabintang:
Entry berepisod pasal renioun akan menyusul...:)

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kenangan yg xmampu dibelikan..
;)

Sheherazade said...

ku tiada

ardinihumaira said...

dni rindu kenangan zaman tadika. sobbb soobbb :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)