Jun 20, 2010

selamat hari bapak! | mak saya, bapa saya

aku nak cakap... kepada semua yang masih ada bapa, walau macam mana pun bapa kau... hargailah ia ketika ia masih ada. jangan bila dah tak ada baru kau menggelabah nak cari, baru menggelabah nak peluk cium apa lah. semua tu takkan berguna lagi.


bersyukurlah kerana kau tak seperti aku... hingga bila tiba hari begini, entah kepada siapa nak aku ucapkan dan raikan hari bapa itu :(. tapi tak apa, aku tahu aku punya mak yang mencintai diri aku sangat... jadi, aku nak ucap hari bapa untuk mak aku lah!


mak, selamat hari bapa untuk mak.. kaulah bapa, kaulah emak, kaulah segala-galanya.kaulah HEROku...


My mom is my hero!

"masa pergi genting tahun lepas..."



"mak saya tak pandai guntingkan rambut...
 mak saya tak pandai tukarkan paip sinki...
 mak saya tak pandai bawa motor...

 tapi, mak saya tahu saya sukakan bubur jagung...!"


-iklan walls @ bubur jagung untuk emak-




cik bulan:


menitik air mata tulis ini...

P/s:kalau tak silaplah, iklan walls...yang "ayah saya tak pandai ikat rambut...." tu...:] 



4 comments:

Peri PiA said...

sayang iklan tu betul rase nya,bdk comel tu ckp "ayh xpandai ikat rambut"

owh,hari2 sebegini mengundang sayu dihati mu...xoxo!

soffya cik bulan said...

peri pia,
ye...sbb ia ayah yg ambil tugas emak..
dan ni emak yg ambil tugas ayah..ngee~

White Girl said...

0uh mak amik tugas ayah ae.. Happy father's day la utk y0ur m0m :)

ardinihumaira said...

^___^ selamat hari bapa kepada semua bapa2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)