Jul 1, 2010

eGST 2010 : ini permohonan saya! ohh cikgu, dimanakah?

ini contoh pengisian borang aku. mana tahu kalau ada sesiapa yang teringin nak isi lepas ni. boleh tengok kan... actually, aku pun ada rasa sangsi sebenarnya karang ada yang tak betul isi, tapi lupa nak buat macam ni. padahal kalau buat macam ni semalam, mesti dah ada yang tegur kan kalau silap. sebab aku tahu blogger-blogger banyak yang prihatin.




[klik untuk tumbesaran sihat]


tapi ni dah tutup..dah 1 julai 2010. tutupnya semalam... budak UPSI lewat mengisi ni, padahal ia dah mula 1 jun 2010 lagi... apapun, doakan aku..smeoga cepat dapat kerja dan dapat semenangjung...


kau tengok tu apa aku pilih...ngee...SELANGOR DAN PERAK. he... mengapakah? hakhak..gatal....



cik bulan:


mak aku suruh kahwin cepat sebab takut aku dapat luar semenanjung.. tapi dah terlambat mak... borang dah kena isi, dan calon menantu mak, belum bersedia lagi..dan anak mak pun masih nak enjoy lagi..ngeee..:D

4 comments:

jaya jr said...

haha,bab nk kene posting ni memang bahaye..
sape nk pegi sabah serawak..
awal2 bes naek flight..
pastu naek bot..huhu

Peri PiA said...

ku doakan kamu dekat dgn ku..Amin2

.::WaNiE::. said...

ok sy nak tengok menantu mak tu

mana mana

cik helena said...

dah ada calon ke?heheh tunjuk lah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)