Jul 1, 2010

terima kasih ! walaupun england kalah dengan Jerman 4-1




terima kasih, kepada tuan penganjur semalam... yang awalnya ada sedikit kekecohan ala-ala kekecohan yang berlaku saat kekalahan England terhadap jerman, (betulkan kalau salah. sebab sawan khinzir abang sepupu aku pun sampai kat aku juga bila england kalah macam ni. mungkin dia pun turut menangis seperti beckham menangis hari tu...dan mungkin juga sepupu aku tu malu kat bini dia,hakhak-cess, tak ada kena mengena langsung)



sebab menerangkan duduk sebenar. ye, aku faham... tak apa..tak apa...okay? ye, mungkin bukan rezeki kan...



dan terima kasih, kepada kawan-kawan yang memberi sokongan padu. hakhak, macam nak tergelak pula (tapi dalam hati terharu weh)... entry khas yang aku buat pasal contest tu mendapat sambutan hangat (macam meraih simpati murahan).ohh tidak. aku kan suka berkongsi (padahal tak ada idea semalam.ngee..) dan paling penting, ia diharap menjadi pengajaran kepada semua pihak..termasuk aku sendiri.



antaranya...jangan kedekut nombor telefon dengan blogger yang rapat. alert sikit..rupa-rupanya belum exchanged nombor telefon... dan kalau menyertai atau menganjurkan contest, mesti alert...alert dengan pelbagai kemungkinan dan apa-apa lah...okay?



pesan aku... tiap yang berlaku ada hikmahnya... begitu juga walau england kalah kan...itu maksudnya, abang sepupu aku tu tak perlulah bersengkang mata tidur lewat lagi untuk england kan...dan bini dia pun tak perlulah nak membebel lagi...ish, england, england...buat mohd norfazizi tak keruan kerna kamu...



ye, itulah pertaliannya antara terima kasih dan kekalahan england dengan Jerman. adios kerompes!hakhak.



cik bulan:


ini bukan kelaut, tapi kesungai...muahaaahaa....

7 comments:

Sharinginfoz said...

nak tengok argentina final nanti

Memang Carrefour Silap

Peri PiA said...

hak3,pemain MU ku memang mengecewakan :(

tapi serious ckp England bkn pasukan pilihan ku di cawan dunia..xpecaya cek la entry2 fasal cwn dunia ku nge~


Liga Perdana Inggeris(EPL) mereka memang terbaikkkk

Cik Amy said...

0h 0h..... Hmm, setiap y berlaku ada himah nya :))

kenwooi said...

goodbye england =)

cik helena said...

ntah lah nak komen spian jugak yang power boleh?haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku argentina...
;)

ardinihumaira said...

dni lom tengok bolelagi pia.. asik duk dalam bilik belek buku avon. huk3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)