Jul 1, 2010

ibu kucing jumpa anak | sayang, bobby dan jojo!

dah banyak kali nak berjalan-jalan melihat haiwan, akhirnya dapat juga masuk reban. hakhak. pergi slim river rumah kak awin, nak pergi hantar barang tapi teruja gila bila tengok belakang rumah ada rumah kucing. Ya Allah, kucing besar-besar. mahu tak gila aku tengok.


apa lagi..masuk dalam lah..ye, aku memeluk-meluk mereka. nah ini antara mereka..ada enam semua... sayang, jojo, bobby, korie, goreng (sangat pemalu) dan dua lagi aku lupa namalah.



 time to eat..


 ini bobby.betina. girlfriend rishi kapoor dalam bobby.hakhak.


 hye.saya jojo.sy betina.mahu kahwin sama saya?


 hye..saya sayang (pemalu okay) tapi gatal..sebenarnya...

[sayang baru dioperate hari tu sebab tu ada lubang pada pipi.habis RM1100++ hari tu. sayang punya pasal..kasihan kan..tak apalah kata kak awin)




semua kucing di atas berusia 10++. wow, hebat kan? panjang umur tu... kecuali korie yang baru tiga tahun kot.. eii, aku bercita-cita yang sama. dari dulu lagi, impian aku kalau ada rumah sendiri, memang aku akan buat rumah kucing. dengan aku-aku sekali pergi tidur rumah tu nanti kalau merajuk dengan laki aku.hakhak.




cik bulan:

dah bincang dengan bakal roomate aku pasal ni... aku rasa baik sign kontrak perjanjian dululah. mana tahu lepas kahwin karang dia tak bagi buat rumah kucing, rumah kedua rumahku syurgaku tu karang, niaya aku...(ngee...poyo sungguh)

8 comments:

cik helena said...

saya pon ada impian yang sama!

Peri PiA said...

aduhai peminat kucin tegar,nge~

wah3,kena sain jgn xsain :P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

waaa..
kecomelan terserlah...
;)

Uruchimaru @ kf said...

oh tingat kucing2ku dikg......huhuhu

Liza said...

Kucin diharamkan di rumahku..Ada pesakit asma dow.... ahaks. Sapa minat kucin berjiwa sentimental.

ardinihumaira said...

bagus2.. nanti dni suh nana join sekaki.. dia peminat kucen yang tegar ;)

enyheartsdiamond said...

nak sekor pleaseeee!

Anonymous said...

nk meow betine2....he3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)