May 1, 2010

1 Mei | bukan cuti biasa



yelah, ia hari cuti pekerja untuk yang bekerja, hari cuti sekolah untuk yang bersekolah.betul tak?yelah, dah cikgunya cuti, budak seolah pun cutilah sekali, kan?untung juga jadi budak sekolah ni....cuti sekolah pun dia cuti, cuti hari pekerja pun dia cuti, kan?


sebab tu cakap, 1 mei bukan cuti biasa...dan ini, fakta tentang 1 mei...






Mei 2010
Ah Is Se Ra Kh Ju Sa






1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31





1 Mei merupakan hari ke-121 (hari ke-122 dalam tahun lompat) dalam kalendar Gregory. Tinggal 244 hari sebelum memasuki tahun selepasnya.
Hari ini juga merupakan:

(sumber:wikipedia)


p/s:tak aci..sebab tahun ni hari pekerja hari sabtu.kenapa tak ada cuti ganti eh?belah timur ganti...tak aci.tak aci.apapun, selamat bercuti semua....jangan nakal-nakal eh..:P (dengki dengan encik M, sebab sekarang tengah bercuti di langkawi dengan budak2 ofis...benci)

p/s/s:tengah belajar tentang website ni...cikgu kat depan.fuhhh dan-dan je ngelat kat belakang.

8 comments:

Peri PiA said...

wah syg,kagum ni..bagus entry ya

p/s-daku berada dipejabat (T_T)

sugar2 kapas strawberry said...

pape pon..selamat hari pekerja cik bulan...jom jln2 ;)

iqbalsyarie said...

wau!banyaknya benda yg berlaku!haha..baru taw

deqyalalink said...

wahhh byknye infoooo...molek benau mencari :)

soffya cik bulan said...

peri pia,
he....knpa syg, hari2 cuti pun bercuti...??

soffya cik bulan said...

sugar2 kapas strawbery,
he...thnks syg

soffya cik bulan said...

iqbalsyrie.
ye..byk tau..:)sy pn baru tahu..:)

soffya cik bulan said...

deqyalalink,
he...sama2 utk info kite semua..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)