Apr 30, 2010

ingin sertai contest merah-merah | boleh tak gambar macam ni?






oppss, saya tak pandai nak berposing.tapi mencuba.....:) bolehkah mana-mana dari gambar ini dipilih....ataukah sedikit annoying?hehh....



saya rasa tak boleh.sebab gambar itu peserta mesti bergambar dengan benda bewarna merah..bangunan ke..apa ke...huhuhu (saya tanya saya jawab)



atau gambar ini boleh tak...:)



p/s:contest tu macam best...dan hadiah best...dgn apa sahaja warna merah...:) nak sertai klik sini.


p/s/s:motif gambar:ku sudah kurus sekarang....yaayyy!

9 comments:

Cik Akma said...

wahhh posing terbaikk punyaaaa! :)

.::WaNiE::. said...

aku jeles.. kamera suke ko eh

asal bergambo jek lawa

ampes tul..aku nak ambik satu gambar yg ok pun kene 10x click

Peri PiA said...

Aduhai,merah sgt menyerlah bersama mu
All the best :)

fiD said...

penat mengajAR ke kak? ohho

ardinihumaira said...

wahhhh merahnya. dni non ado tudung kaler merah kalo ado mau jugak sertainya huhu.. ado sehelai tapi tak pakai2 :'(

goodlak!

May Happiness Be Around You Now And Forever

jane said...

gmbr last tu ok kot

>________*

deqyalalink said...

belum cukup merah ni kak .lepasi kene bli jeans merah eh ade ke hahaha :) all the best mesti meang :)

lionteen said...

wah..
gud luck auw...

Diva Darling said...

hi there, thank you for promoting the contest dear. Dah hantar your photo? Lovin' the red moments you have there. This week will be the last week to submit all entries. All the best!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)