Apr 12, 2010

pengungjung menjunam kerana belogwalking yang tidak berkesan.mungkin.

...analitik dari 4 april hingga 10 april...


viewers dan uniques


...pemerhari bulan dari malaysialah majoritinya...




tidak tahu mana silapnya...kenapa pengungjung jatuh menjunam teruk.hari tu memang saya punya viewers 50 orang pun sehari, lalu saya pun terfikir akan langkah ini, iaitu blogwalking.ye, blogwalking.saya blogwalking tanpa jemu...




saya mengganas....dan mengomen tanpa rasa kasihan atau penat pada jari yang menaip, otak yang memerah idea juga mata yang melihat untuk membaca entry.hehh :D




tapi dua hari ia naik berlipat kali ganda...duummmm...ia jatuh menjunam ke paras bahaya.kecewa memang kecewa.betul kata orang, bila sudah jatuh sekali dengan teruk maka sukar untuk naik kembali.tengoklah.coraknya kan...walau ia cuba bangkit, tetapi ia tak boleh menyamai bilangan sebelumnya.dan 9 april, aduss....sangat-sangat teruk.saya kecewa.kamu sudah benci pada blog saya kah blogger-blogger sekalian? :(



saya tahu saya sibuk sangat-sangat masa tu dan tak sempat blogwalking.mungkin juga sebab entry yang tidak bagus atau terlalu personal.mungkin...:) saya rasa mungkin saya blogwalking tanpa kaedah yang betul masa tu.mungkin juga sebab saya biasanya walau tidak berkesempatan sangat pun, sekejap pun tetap buat kerja tu...




jadi, saya rasa ilmu berblogwalking sangat penting dan itu akan saya kongsikan nanti okay.tengah perkemaskan kejap....terima kasih buat blogger-blogger yang selama ini banyak berkongsi tips.terima kasih banyak-banyak :)



p/s:layout dah tukar...template dah tukar....header pun dah, profile pun dah....tapi masih belum berjaya juga.kenapakah....??kamu semua, bantuilah saya :(


p/s/s:mungkin minggu ni makin sibuk dan tak sempat buat apa-apa.update pun mungkin tak sempat sebab lecture nak datang observation...iya lah persediaan itu penting.kerana, kesempurnaan jarang sekali datang secara kebetulan, bukan?doakan kejayaan saya....:)

8 comments:

Hafiz Yusof said...

orang berbudi kita berbahasa..hehehehe

soffya cik bulan said...

embun,
kamu yg paling berbudi...dan daku ingin berbahasa....

tengok, cepat je datang...thnks!

Hafiz Yusof said...

ada msg di situ..u kena paham dgn maksud i yg agak berkaitan dgn tajuk u..hehhehehe

.::WaNiE::. said...

soffya, weekend wani punye traffic pun jatuh separuh dari hari biasa. kalau tak blogwalking mmg la menjunam, sebab traffic hari2 tu dtg dari re-visit kat shoutmix tu ha.

untung pada orang lain yg followers ramai dan setia;)

Cik Akma said...

cne nk naikkan? heee~ :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Rajenlah bel0gwalk iyea :)


XD

ardinihumaira said...

^_^ mungkin betul juga.. blogwalking..

FaTiN said...

traffic jatuh merudum sekarang sbb jarang update :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)