Apr 12, 2010

No strings Attached

sesiapapun pasti tidak akan suka jika diberikan sesuatu, maka orang yang memberi mengharapkan balasan.hehh.tak nak.tak ikhlas.tapi ada ke benda free??kamu, masuk toilet pun bayarlah!tapi...perlu kah sesuatu itu berkontrak bagai?bukankah ia akan lebih merumitkan kepada yang membeli atau yang menggunakan.betul tak?





ye.saya sedang merasakan hal itu kerana sedang melanggan satu perkhidmatan broadband dari sebuah syarikat Biru (bukan nama sebenar).kontrak 12 bulan.bayaran permulaan RM100.setiap bulan RM68 dan bulan pertama pengggunaan kena bayar hampir seratus lagi.hehh.begitu teruja nak berfacebook dan berblog.juga teruja kerana rasa itu paling murah ketika itu, lalu saya menerima terma dan syarat yang dinyatakan.tentang bayaran, boleh tutup mata sebelah.tetapi tentang kontrak itu.wohhh, bila difikir-fikir, agak berat.jika tidak melanggan selama 12 bulan, makanya modem yang diberi tidak akan menjadi milik saya.jadi, rugilah bayaran RM100 tu kan?





alangkah indahnya jika ia tidak mengharapkan balasan a.k.a no strings attached kan?tak perlu susah-susah....ditambah-tambah dengan anjakan paradigma hari ni, yang menjadikan internet sebagai satu keperluan yang begitu penting seakan-akan satu keperluan asasi hidup,maka penawaran perkhidmatannya perlulah semudah, semurah dan sebaik yang mungkin.betul tak?
jadi, tidak perlu bimbang para pencinta internet.sekarang, kamu ada pilihan untuk beralih arah.
inilah dia...P1 W1max.teruja tak?






Berbeza dengan lain-lain perkhimatan, P1 menawarkan 3 Plan hebat iaitu W1GGY 59, W1GGY89 dan W1GGY129. Untuk kelajuan 3Mbps (W1GGY129) dengan 20GB usage quota kamu hanya perlu membayar bulanan sebanyak RM129 sahaja! Manakala untuk pakej W1GGY 89 dan W1GGY59 dengan kelajuan speed masing-masing 15GB dan 8GB kamu hanya perlu membayar yuran bulanan sebanyak RM89 dan RM59 untuk setiap pakej.





ada lagi, P1 juga menawarkan broadband untuk sekeluarga dari harga serendah RM49 sahaja.murah kan? kalau kamu mahu tahu lebih lanjut sila lawati laman web p1 w1max sekarang!Memang berbaloi-baloi...(eh, itu tagline syarikat biru tu..hoho.silap-silap.hehh)




....kredit untuk pakcik google...




Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

6 comments:

Hafiz Yusof said...

boleh tahan teruja jugak la

me suya said...

a ha...kat umah saya pon pakai bnde alah ini.. dulu pakai streamyx..skunk mama da tukor.. plan 49 tu kot.. byr tru mybank to u... pahtu sikit nyer laju la... sonok gile mendolod..skunk pakai tenet provide by univsty mmg lemb la sket kannn..i sokong p1wimax

soffya cik bulan said...

embun,
hehe..:P

soffya cik bulan said...

me suya,
thnks dropping here..:)

wah3...mmg pengguna tegar internet lah ni ek...:)

bagus2

Sheherazade said...

kaching2 RM20..Amin

maaf jika salah,p1wimax msh belum menyeluruh??

soffya cik bulan said...

peri pia,
ngeee...:D


(nanti boleh belanja2 lagi..he)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)