Apr 8, 2010

pelawak Imuda nampaknya sudah sihat...alhamdulillah :)



yelah, dia kan baru je berkahwin dengan wanita berusia 28 tahun, februari 2010 yang lalu.semoga kedatangan insan baru itu akan lebih bermakna. akan ada yang menjaga tika dalam kesakitan kerna Imuda menghidapi sakit buah pinggang.jelita isterinya...nampak sama cantik, sama padan ketika majlis perkahwinan, biarpun Imuda sudah berusia 50 tahun.






kredit untuk murai.com




saya katakan dia kelihatan sihat kerana hari itu, ketika singgah solat zohor dan asar di masjid jamekm kami terserempak dengan dia dan rakan-rakan.mula-mula kami agak malu-malu nak menegur,tapi ada rakannya pula yang menegur kami yang tersipu-sipu duduk ambil gambar sendiri tapi cover line ambil gambar masjiid.ye,memang saya ambil gambar masjid kerana keunikannya itu...





dia mempelawa kami bergambar.lalu kami menghampiri Imuda, dan inilah gambar-gambar itu...kamu tengok, saya kan dengan beg sandang mahu pulang ke T.malim...jadi Imuda ingat saya bukan dari malaysia.apabila rakannya cakap saya dari Singapura, terus dia percaya..:D



layan foto.....:)





...gambar dua dan tiga macam sama.cuma mila je gerak sikit.hehh...



p/s:sorrylah..budak kampung...jumpa artis mana pun tetap suka nak tengok.konon, pernah jumpa lah.haha, geli.appreciated je artis tu...kan?:)


p/s/s:macam mana seseorang artis boleh jadi artis?maksudnya, macam pelakon-pelakon yang ada...contoh, raja farah, elyana, liyana jasmay..sebab saya tengok kat luar atau dalam alam maya ni pun banyak individu-induvidu yang muka lawa, gayanya memang hot, meletop dan memang nak fofular.kenapa dia tak jadi artis eh???cehh...tanya.macam kamu nak jadi artis je, nyah.haha.geli cakap gitu...:P

2 comments:

embun d tengah malam said...

imuda ni mmg lawak..minat juga

Peri PiA said...

"pi daahh" dia jadi ingtan

owh saya gonjeng,ekeke :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)