Apr 10, 2010

cakap biar terang...!!

**kalau mahu, cakap mahu...kalau benci, cakap benci

itulah pasal, cakap biar terang.kata encik jamil a.k.a. p.ramlee.jangan biar orang ternanti-nanti.boleh?


kamu kenal encik jamil ni??he...



**kalau hari ahad, cakap hari ahad.kalau hari isnin, cakap hari isnin

itulah pasal, dah silap.mulalah nanti-nanti hari isnin, rupa-rupanya pagi ahad lagi kawan tu dah tunggu nak dating.






**kalau nak, cakap nak...kalau tak nak, cakap tak nak...

okay, kan senang.kalau tak nak, angkat kaki, blah! tak payah pening-pening, kan...??






**kalau nak baca, baca saja.kalau tak nak, sila tekan pangkah kat tepi atas belah kiri!

itulah...mudah saja.jadi tak perlu nak angin-angin, lepastu complain itu ini...kasihan kawan-kawan blogger kan?nak-nak kamu, anymous.watch your mouth!




p/s:bagi saya peraturan hidup mudah saja.semua biar terang dan jelas."kalau kamu tahu, apa yang kamu cari, pasti kamu tidak akan bergundah hati..kata Khalifah umar al khattab"


p/s/s:suka....baca.tak suka....tinggalkan.betul tak?

4 comments:

.::WaNiE::. said...

aku sentap

ko marah aku ke

sob sob sob

yelah aku bawak diri lah ni

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.heee knp neh? ;p

Peri PiA said...

erm,punca nya dr ku kah? :|

Shafie said...

hmm np ngn cik soffya..

ade org buat awk mrh ey..sabo k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)