Mar 12, 2010

top 12 contest baju kurung menawan...tolong vote saya, boleh?

...itu saya.no 31.vote okay di SINI.klik saja.....



terpilih lagi. suka sangat! terima kasih puan weiyda. ish, tak sangka..sebab ada lebih dari 50 contestant. tapi baru je update tentang ini.tmasa tinggal tak sampai 2 minggu.sila vote saya sekiranya anda rasa saya layak menang.apapun, undian itu sanagt dihargai...lepas vote, berlink-linklah antara kita.moga tidak tersia-sia undian itu dan ukhwah yang baru terbina...okay?





baju kurung ini memang punya banyak sejarah...sejarah untuk saya dan sejarah dalam aspek kemelayuan itu sendiri.tak mahu cakap banyak, let the pictures talk to you.apa tunggu lagi, sila undi,okay?





p/s:bab undi-undi ni lemah...bukan ramai follower dan bukan fofular.jika saya tak ramai follower an tak 'fofular' dan baju ini kalah, adakah sebab baju ini tidak menawan?huh...terjerat.apapun, kasih pecahhlaahhhh okay?

2 comments:

Sheherazade said...

voted!

gud luck sayang :)

soffya cik bulan said...

terima kasih syg...muahhh..
seperti biasa,

"terima kasih daun bayam,
undi saya saya sayang"

ngeee...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)