Mar 22, 2010

tiba-tiba je jadi perasan cantik!


ye..ini ratu cantik dari congostan.lagi hebat dari ratu cantik kazastan, lebih cun dari ratu cantik go head goestan (tiba tak reti eja pula negara ciptaan p.ramlee ni, hehhh), lebih lawa dari ratu cantik tanjung rambutan.hehh :D




okay, tipu.tipu.semuanya hanya kerana award dari suraiza (agak-agaknya suraiza ni mesti cinta mati dengan saya, kan?huaaaa....).bila dapat award ni terus terperasan cun.apa, ingat kau cantek sangat ke?hu...memang pun aku cantik...hehh.wakaka...:D



terima kasih dik suraiza....sayang kamu, :)




.BEAUTIFUL BLOGGER AWARD.


(ni edisi bahasa omputih la...tiba je rasa macam mata biru hijau sekejap.tapi saya hentam jawab kot melayu je.cikgu bahasa melayu kan...hehh)


Here are the rules to accept the award :
1. Thank & link the person that gave you the award.
2. pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
4. State 7 things about yourself.

*******************************************************


-thank & link the person that gave you the award-
terima kasih banyak-banyak buat adik siti suraiza untuk award ni eh!sayang kamu, muahh!


-pass the award onto 15 bloggers you've recently discovered and think they are fantastic-
peri pia
sarahata
sugar2 kapas strawberry
zh-ena
fikaryna
pinky pwincess
mrs weiyda
rowena
miszcahye


p/s..mereka semua tu bukan je fantastik, tapi bombastik, drastik, chopstik dan kebaboom la...hoho.tapi malang, lelaki bukan cantik, tapi hensem kalau tak, lama dah saya pass award ni kepada yang berkenaan.hehh



-contact the bloggers and let them know they've won the award-
okay.malam nanti saya nak blogwalking sampai pengsan.



-state 7 things about yourself-
1.bujang bergaya.hehe
2.suka gelak.suka melawak.:D
3.cinta dengan warna merah jambu.
4.tengah berdiet.
5.manja, clumsy tapi berdikari
6.geram dengan kucing
7.benci , lelaki penipu!


9 comments:

Peri PiA said...
This comment has been removed by the author.
Peri PiA said...

owh daku terharu :D
xoxo

soffya said...

k.long,
hoho...daku pun terharu juga,
tp kan memang kita fantastik, bombastik mr lova2.hu...

Peri PiA said...

sayang kamu
disaat daku komen n3 ini
perasaan diganggu oleh tekanan kerja
kembali senyum dgn entry baru mu :)

soffya said...

sis,
jangan stress2 tau
nanti cepat tua.hehh
senyum selalu....:)
kerana senyummu itu sangat sweet, ok!

Peri PiA said...

thanks syg...Alhamdulillah diats kurniaanNya

kamu jua..manis sekali :)

soffya said...

hu...terperasan pulak sy rasa!

Peri PiA said...

jangan...biarkan saja
kerana kamu mmg cantik..pasti :)

helena's said...

hai pia..hehe time kasih..tapi cikhel dah buat tau tag nih..kire takyah buat lagi lah ye.hiahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SILAP MATA :)